خبر خوش بهزیستی برای معلولان و مددجویان | جزئیات طرح جدید برای حل مشکلات مددجویان اعلام شد

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور جزئیات طرح جدید برای حل مشکلات مددجویان را اعلام کرد.

خبر خوش بهزیستی برای معلولان و مددجویان | جزئیات طرح جدید برای حل مشکلات مددجویان اعلام شد

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور درباره جزئیات طرح مهراوه که تا عید غدیر فعال است، توضیحاتی ارائه و ابراز امیدواری کرد که مردم گره زندگی مددجویان بهزیستی باز کنند.

محسن صیاد، رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور درباره برنامه‌های این سازمان برای مشارکت‌های مردمی پس از ماه رمضان اظهار داشت: برنامه‌ای در راستای خلق خیر خرد انجام دادیم؛ این طرح به نام «مهراوه در محضر ولی‌نعمتان» است که در نیمه ماه مبارک رمضان افتتاح شده است. در این طرح، سازمان بهزیستی با سازمان بسیج مستضعفان، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، قرارگاه مردمی تحول اجتماعی و با دستیاران مردمی سازی استانداران کشور تفاهم کرده است که براساس یک شیوه نامه مشخص، فعالان محلی و نهاد‌های محلی مثل مساجد، پایگاه‌های بسیج و خیرهای هر محله را به مراکز مثبت زندگی متصل می‌کنیم.

صیاد ادامه داد: با این هم‌افزایی بین نهادهای مردمی محله و مراکز مثبت زندگی، نیاز مددجویان ساکن محله به فعالان داده می‌شود و فعالان می‌توانند با استفاده از توانمندی‌هایشان، نیازها را انتخاب و برای رفع آنها تلاش کنند؛ از این طریق لبخند خانواده مددجویان را می‌سازیم.

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: با دعوت از فعالین محلی گروه‌های جهادی، مساجد و هیئت‌های محلی برای شرکت در طرح مهراوه در محضر ولی‌نعمتان، امید است که با هم‌افزایی این فعالین با مراکز مثبت زندگی سطح محله اقدام به حل مسئله،  شاد کردن و بازگشایی گره زندگی مستضعفین و مددجویان انجام دهند.

صیاد تاکید کرد: طرح مهراوه در محضر ولی‌نعمتان از شب نیمه ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا عید غدیر ادامه دارد؛ این طرح یک پویش و ریل جدی است و امیدواری هستیم که گروه‌های مردمی پای کار آیند.

منبع: برنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 83697

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • داود طنوریان

        امیدوارم به این قشر ضیعف جامعه کمک کنند

      • فرشته راجی زاده

        سلام
        با این کارشون آبروي مددجویان راتوی محلشون میبرن

      ارسال نظر