قتل هولناک جوان 18ساله در یکی از پارک‌های کرج + جزئیات

فرمانده انتظامی شهرستان کرج جزئیات درگیری و قتل جوان 18ساله در یکی از پارک‌های کرج را اعلام کرد.

قتل هولناک جوان 18ساله در یکی از پارک‌های کرج + جزئیات

نزاع در یکی از پارک‌های کرج منجر به قتل شد.

با تلاش ماموران کلانتری ۴۳  کیانمهر شهرستان کرج، شخصی که در یک درگیری اقدام به قتل یک جوان ۱۸ ساله کرده بود، در کمتر از پنج ساعت شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: کشف جسد پتوپیچ شده در باغستان کرج | زن خائن راز قتل را فاش کرد

بیشتر بخوانید: جنایت فجیع در کرج | کشف تکه های بدن یک مرد جوان در باغ

سرهنگ پیمان گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اعلام این خبر بیان کرد: به دنبال اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک نزاع خیابانی در یکی از بوستان‌های محله کیانمهر شهر کرج، بلافاصله عوامل کلانتری ۴۳ برای بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.

سرهنگ گودرزی افزود: به محض حضور پلیس و انجام تحقیقات میدانی از سوی ماموران مشخص شد که در یک نزاع و درگیری خیابانی یک جوان ۱۸ ساله توسط افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفته و به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اضافه کرد: بلافاصله تحقیقات ماموران در زمینه شناسایی عاملان قتل آغاز و در کمتر از پنج ساعت دو نفر در این زمینه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از اعتراف یکی از متهمان به انجام قتل خبر داد و گفت: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سن پایین قاتل و مقتول در این پرونده از خانواده‌ها خواست تا بر رفتار جوانان خود نظارت بیشتری داشته باشند تا عزیزانشان از خطرات و اتفاقات این‌چنینی در امان بمانند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 83695

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر