ماجرای پیامک های اشتباهی کشف حجاب | پیامک بی حجابی برای خودروی بی حرکت در پارکینگ + عکس

در صورت کشف حجاب در خودرو، پیامک از طریق سرشماره‌ای با عنوان «police» به شماره تلفن مالک خودرو ارسال می‌شود این در حالی است که برخی مخاطبان عرشه آنلاین با تماس با تحریریه از دریافت پیامک اشتباهی کشف حجاب در خودروشان خبر می دهند.

ماجرای پیامک های اشتباهی کشف حجاب | پیامک بی حجابی  برای خودروی بی حرکت در پارکینگ + عکس

اولین پیامک های طرح برخورد با بی حجابی روز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه به طور گسترده برای شهروندان ارسال شد که بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی و رسانه ها داشت. اما برخی گزارش ها در شبکه های اجتماعی از ارسال اشتباه پیامک های تذکر حجاب به برخی شهروندان نیز حکایت دارد.

 در صورت کشف حجاب در خودرو، پیامک  از طریق سرشماره‌ای با عنوان «police» به شماره تلفن مالک خودرو ارسال می‌شود این در حالی است که برخی مخاطبان عرشه آنلاین با تماس با تحریریه از دریافت پیامک اشتباهی کشف حجاب در خودروشان خبر می دهند.

کشف حجاب در خودرو در سال ۱۴۰۲، علاوه بر جرم بودن، تخلف محسوب و برای آن، جریمه تعیین شده است. البته، بلافاصله پس از انجام کشف حجاب، مالک خودرو جریمه نمی شود، بلکه ابتدا به وی تذکر داده شده و در صورت عدم رعایت و کشف حجاب مجدد، جریمه در مورد وی اعمال و اجرا می گردد. این تذکر با ارسال پیامک جریمه بی حجابی در ماشین برای مالک خودرو به اطلاع وی می رسد.

در همین زمینه خانم جوانی با تماس با تحریریه عرشه آنلاین بیان کرد: امروز برای من پیامک کشف حجاب آمده و این در حالی است که خودرویم اصلا از اوایل هفته گذشته از پارکینگ منزل خارج نشده است.

وی در ادامه افزود: نکته قابل توجه تر این است که بنده اصلا در ساعت اعلام شده نیز از منزل خارج نشده و به  دلیل ایام ماه مبارک رمضان و اینکه روزه هستم حجابم را کامل حفظ کرده ام.وی تاکید کرد: این پیامک از طریق سرشماره‌ای با عنوان «police» ارسال شده و بنده بلافاصله ثبت اعتراض کردم.

این خانم در پایان بااشاره به مشکلات اقتصادی شدید مردم و جریمه های اشتباهی آنان زمینه نارضایتی شدیدی را فراهم می کند، خاطرنشان کرد: اجبار افراد به حجاب خود باعث لجبازی و نارضایتی در جوانان می شود و این امر اگر توام با اشتباه یا جریمه با پیامک های غیرواقعی باشد می تواند زمینه ساز اعتراضات جدیدی شود.

پیامک اشتباهی کشف حجاب در خودرو

گزارش ها درباره ارسال اشتباه پیامک های تذکر حجاب به شهروندان

محمد علی ابطحی، روحانی و فعال سیاسی اصلاح طلب در توییتی خبر داد که برای او هم پیامک کشف حجاب در خودرو فرستاده شده است.

ابطحی نوشت:برای منم پیامک تذکر حجاب رسید!

بخخخدا تنها بودم تو ماشین!از بس هوشمنده عبا و عمامه را حجاب شرعی ما میدونه.

گیری کردیم.بپوشیم می پرانند. نپوشیم تذکر حجاب!

یکی از کاربران توییتر به نام مونیک هم تجربه ی یکی از آقایان از پیامک کشف حجاب در خودرو را در حساب خود منتشر کرده است.

این کاربر نوشته:یه دوست آقاداریم موهاش بلنده واسش پیامک اخطار کشف حجاب اومده. چندبار و ایندفعه جریمه شده؛ رفته اعتراض کرده اونام گفتن فکر کن تو تاریخ مذکور ماشینت دست کدوم خانوم بوده! اینم گفته بابا من اصلا ماشین دست کسی نمیدم.برای خودم پیامک کشف حجاب دادین.کارمند اونجا بش گفته یه دستمال سر بزار سرت برادر من شما که موهات بلنده!

مریم خانم ۴۳ ساله یکی از خانم هایی است که پیامک کشف حجاب دریافت کرده است. او می گوید: ماشین به نام همسرم است ایشان ماموریت بود و این پیامک برای او ارسال شده بود.وی ادامه می دهد: اغلب اوقات برای انجام امور منزل و رفت و آمد فرزندانم من با ماشین تردد می کنم. من مادر خانواده هستم و حدود قانونی و ارزش های اسلامی را رعایت می کنم اما نمی دانم چرا این پیامک برای شماره خودرو ما ارسال شده است. این پیامک موجب اختلاف خانوادگی میان من و همسرم شد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 83070

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر