جزئیات اجرای مصوبه ۸۶۲ شورای عالی آموزش و پرورش اعلام شد

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس جزئیات اجرای مصوبه ۸۶۲ شورای عالی آموزش و پرورش را اعلام کرد.

جزئیات اجرای مصوبه ۸۶۲ شورای عالی آموزش و پرورش اعلام شد

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که آموزش‌دهندگان غیرفعال دوره‌های سوادآموزی در این استان مجددا امکان فعال شدن را دارند.

مجید احمدی، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس به خبرنگاران گفت: برای تأمین نیروی انسانی آموزش دهنده مورد نیاز در سوادآموزی، آموزش‌دهندگانی که در سال‌های قبل با نهضت سوادآموزی همکاری داشته و در حال حاضر غیرفعال هستند، می‌توانند براساس ضوابط و شرایط، مجددا فعال شوند.

او افزود: فعالیت این آموزش‌دهندگان در راستای تحت پوشش بردن اهداف کمی سوادآموزی و همچنین برای اجرای مصوبه ۸۶۲ شورای عالی آموزش و پرورش انجام می‌شود.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس گفت: آموزش دهندگان با حداکثر سن ۴۰ سال که دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر هستند و حداقل یک دوره همکاری موفق (قبولی آموزشگیران) را در کارنامه خود دارند، می‌توانند مجددا فعال شوند.

احمدی بیان کرد: با استفاده از این ظرفیت باید ۲۷ هزار نفر از افرادی که احتمال بی‌سوادی آنها وجود دارد بررسی شود.

معاون آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد که افراد ذینفع باید نسبت به دریافت نام کاربری و رمز ورود در سامانه سوادآموزی اقدام کنند.

او ادامه داد: پس از دریافت نام کاربری و رمز ورود، در قسمت پالایش، افرادی به متقاضی معرفی می‌شوند که آموزشیار نهضت باید با مراجعه به آنان نسبت به بارگذاری مدارکشان مبنی بر بی‌سوادی یا باسوادی، اقدام کرده و مدارک معتبر را در سامانه بارگذاری کند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد که مهلت انجام پالایش اسمی برای آموزش دهندگان غیرفعال تا پایان خرداد ماه امسال تعیین شده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82834

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر