کامران نجف زاده به امریکا مهاجرت کرد؟

مهاجرت نجف‌زاده فعلا براساس شنیده‌ها است اما روز گذشته او با انتشار یک استوری مبهم به این خبرها واکنش نشان داد.

کامران نجف زاده به امریکا مهاجرت کرد؟

کامران نجف زاده با انتشار یک استوری دو پهلو به شایعات درباره مهاجرت خود از ایران واکنش نشان داد.

شایعات این روزهای مهاجرت و پناهنده‌شدن‌اش به آمریکا از کجا نشأت گرفت؟ کامران نجف‌زاده که به‌عنوان خبرنگار اعزامی به نیویورک رفته بود، با تهیه گزارش‌های انتقادی، با محدودیت‌های فراوانی در خاک آمریکا رو به رو شده بود. با این حال نجف‌زاده ۲۹ اسفند با انتشار یک استوری در اینستاگرام شخصی خود اعلام کرد برای همیشه از خبرنگاری خداحافظی کرده است.

همچنین پیشتر نیز نجف‌زاده در برنامه تحویل سال شبکه نسیم این نکته را اشاره کرده بود: «اکنون دوران خبرنگاری برایم تمام شده و اگر به عقب برگردم نمی‌خواهم تجربه‌های مشابه داشته باشم و به نظرم به جامعه امید دادن مهم و با ارزش است. اگر خدا بخواهد در عرصه‌های دیگر در حال فعالیت هستم.» او تلویحا بخشی از حرفه‌اش را نقد می‌کند و طبعا احساس رضایت ندارد.

مهاجرت نجف‌زاده فعلا براساس شنیده‌ها است اما روز گذشته او با انتشار یک استوری مبهم به این خبرها واکنش نشان داد. او در استوری صفحه شخصی خود آهنگی از «مسیح و آرش» به نام «دریا» را با ثبت محل «استان مازندران» منتشر کرد که می‌توان اینطور برداشت کرد که یا خبر مهاجرتش به آمریکا را تکذیب کرده یا دلتنگ ایران و دریای خزر است.

منبع: هم میهن

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81641

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر