تیراندازی اشرار خطرناک در علی‌آباد کتول | امنیت در شهر برقرار شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آباد کتول جزئیات تیراندازی اشرار خطرناک در این شهر را اعلام و تاکید کرد: برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان، خط قرمز پلیس است.

تیراندازی اشرار خطرناک در علی‌آباد کتول | امنیت در شهر برقرار شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آباد کتول گفت: سه نفر از عاملان تیراندازی و شرارت در علی آبادکتول توسط پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ سیدعلی نصرتی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آباد کتول در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای بخش کمالان شهرستان علی‌آباد کتول، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: ریزش دیوار مدرسه دخترانه در علی‌آباد کتول | ۱۸ دانش‌آموز و معلم مصدوم شدند

جانشین فرمانده انتظامی علی آباد کتول افزود: با تحقیقات فنی و تخصصی و بررسی‌های انجام‌شده توسط پلیس، عاملان تیراندازی شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ سیدعلی نصرتی با اشاره به دستگیری سه نفر در این راستا تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات قبلی اعلام کردند.

نصرتی گفت: اکنون آرامش در شهر برقرار است. برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81217

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر