سرنوشت عجیب دختر گمشده در اردبیل! +عکس

فرمانده انتظامی شهرستان «نیر» گفت: با همت مسئولانه پلیس، دختر بچه ۶ ساله گمشده به آغوش گرم خانواده بازگشت.

سرنوشت عجیب دختر گمشده در اردبیل! +عکس

دختربچه ۶ ساله که گم شده بود در نهر آب پیدا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان «نیر» گفت: با همت مسئولانه پلیس، دختر بچه ۶ ساله گمشده به آغوش گرم خانواده بازگشت.

سرهنگ «علی عبادی» اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان «نیر» هنگام گشت‌زنی در تفرجگاه گردشگری «بوغلار» مشاهده می‌کنند، یک دختر بچه خردسال داخل نهر آب افتاده و به دلیل خیس شدن لباس و سردی هوا به شدت می‌لرزد.

وی افزود: مأموران انتظامی با مشاهده صحنه بلافاصله وارد عمل شده و دختر بچه را از نهر آب نجات داده و با روشن کردن سیستم گرمایشی بخاری خودرو، او را به داخل خودرو هدایت کردند.

به نقل از ایران، فرمانده انتظامی شهرستان «نیر» تصریح کرد: مأموران انتظامی، تلاش گسترده خود را برای پیدا کردن خانواده کودک آغاز کردند که خوشبختانه با پیگیری‌های هدفمند و جست‌وجوی ۲ ساعته پلیس در نهایت دختر بچه ۶ ساله صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

سرهنگ عبادی با اشاره به همت مسئولانه، دلسوز و اقدام خداپسندانه پلیس در بازگرداندن دختر بچه به آغوش گرم خانواده، گفت: خانواده کودک خردسال از عملکرد خداپسندانه پلیس قدردانی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیر در پایان به والدین توصیه کرد: هنگامی که با کودکان خردسال خود در محیط خارج از منزل و اماکن شلوغ بسر می‌برند، هرگز از آنها غفلت نکرده و همچنین به کودک خود آموزش دهند در این گونه مواقع حتماً از پلیس کمک بخواهد.

منبع: ایران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81113

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر