مسمومیت گسترده دانش‌آموزان در مدارس چندین استان کشور | توضیحات عجیب مسئولان و مقامات آموزش و پرورش استان‌ها + جزئیات

امروز بار دیگر مسمومیت سریالی و دسته‌جمعی دانش‌آموزان در مدارس اوج گرفت و در مدارس چندین استان کشور، دانش‌آموزان مسموم و روانه بیمارستان شدند.

مسمومیت گسترده دانش‌آموزان در مدارس چندین استان کشور | توضیحات عجیب مسئولان و مقامات آموزش و پرورش استان‌ها + جزئیات

امروز «شنبه، ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۲» بار دیگر مسمومیت سریالی و دسته‌جمعی دانش‌آموزان در مدارس کشور اوج گرفت و دختران دانش‌آموز در مدارس چندین استان کشور، مسموم و روانه بیمارستان شدند.

مسمومیت دانش‌آموزان دو مدرسه دخترانه در خوزستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مسمومیت دانش‌آموزان اهواز و هفتکل خبر داد.

بیشتر بخوانید: مسمومیت دسته‌جمعی دانش‌آموزان مدرسه دخترانه آلومتک قزوین | آموزش و پرورش توضیح داد + فیلم

دکتر حبیب حی‌بر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص آخرین وضعیت مسمومیت دانش‌آموزان اظهار کرد: امروز (۱۹ فروردین‌ماه) گزارش‌هایی از مسمومیت دانش‌آموزان در دو مدرسه دخترانه در شهرستان‌های اهواز و هفتکل داشتیم.

او افزود: تعدادی از دانش‌آموزان به صورت سرپایی مداوا شده و تعدادی نیز تحت نظر و در حال مداوا هستند.

بیشتر بخوانید: ماجرای جنجالی مسمومیت ۹۵ دانش‌آموز در مدارس عجب‌شیر و مراغه | رئیس اورژانس آذربایجان شرقی: تلقین دانش‌آموزان بود!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تاکنون مواردی از بدحالی حاد و بستری دانش‌آموزان اعلام نشده است.

مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس اردبیل

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل از مسمومیت دانش‌آموزان دختر در تعدادی از مداری اردبیل خبر داد.

علی محبوبی‌پور، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ۱۹ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز دانش‌آموزان با استشمام بوی نامطبوع، احساس سوزش در گلو و سستی مواجه شدند که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محبوبی‌پور گفت: صبح امروز در تعدادی از مدارس دخترانه اردبیل،‌ دانش‌آموزان با استشمام بوی نامطبوع، احساس سوزش در گلو و سستی مواجه شدند که بلافاصله پس از این اتفاق،‌ همه دانش‌آموزانی که احساس مسمومیت داشتند، توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه عمده این مسمومیت‌ها در ۲ مدرسه، خلبان ذاکر و معراج رخ داده، افزود: در تعدادی از مدارس نیز به‌صورت جزئی این اتفاق رخ داده که تا به این لحظه، ۱۷۵ دانش‌آموز در این حادثه دچار مسمومیت شده‌اند که حال تمامی این دانش‌آموزان در حال بازگشت به شرایط عادی بوده و خوشبختانه اتفاق حادی رخ نداده است.

محبوبی‌پور با بیان این‌که علایم اکثر مراجعه‌کنندگان استرس و اضطراب ناشی از ترس است، اظهار کرد: مردم و خانواده‌های عزیز اخبار مربوط را از طریق مراجع رسمی دریافت کنند و نگرانی در خصوص سلامت دانش‌آموزان نداشته باشند.

مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در مدارس شمال غرب کشور

دانش‌آموزان دختر مدرسه ابتدایی هیات امنایی شهر ارومیه مسموم شدند.

شاهدان حاضر در محل گفتند: بر اثر انتشار گاز در این مدرسه تعدادی از دانش آموزان مسموم شدند که با حضور نیروهای انتظامی و فوریت های پزشکی در مدرسه حادثه در حال بررسی و  پیگیری است.

از تعداد دانش آموزان مسموم شده اطلاعی در دست نیست ولی بنا به گفته شاهدان، تعدادی از دانش آموزان این مدرسه با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 80984

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر