هشدار مهم درباره آگهی‌های فروش خودرو

رئیس پلیس فتای استان قزوین درباره آگهی‌های فروش خودرو هشدار داد و گفت: هموطنان باید ضمن دقت عمل بیشتر و تهیه اقلام از فروشگاه‌های معتبر، در خریدهای خود از واریز هرگونه وجه به‌عنوان بیعانه به حساب افراد ناشناس خودداری کنند.

هشدار مهم درباره آگهی‌های فروش خودرو

رئیس پلیس فتای استان قزوین از کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی و آگهی فروش خودرو در یکی از اپلیکیشن‌های فروش کالا و استرداد مبلغ ۱۷۰ میلیون ریال به صاحبش خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهودی، رئیس پلیس فتای استان قزوین  اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی با موضوع کلاهبرداری اینترنتی از طریق بارگذاری آگهی فروش خودرو در فضای مجازی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتای استان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان قزوین  افزود: در بررسی‌های انجام شده توسط مأموران مشخص شد متهم با ثبت آگهی فروش خودرو در یکی از اپلیکیشن‌های فروش کالا و پیگیری شاکی برای خرید، درخواست بیعانه ۱۷۰ میلیون ریالی از او کرده است.

بنابر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، رئیس پلیس فتا استان بیان کرد: متهم به بهانه بیماری یکی از اعضای خانواده و تأمین هزینه‌های بیمارستان، از احساسات انسانی شاکی سوءاستفاده کرده و پس از دریافت مبلغ بیعانه، ارتباط خود را با او قطع کرده است.

فرهودی با اشاره به اینکه متهم در اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا شناسایی و پس از دستگیری، وجه واریزی به حساب شاکی عودت داده شد، خاطرنشان کرد: اپلیکیشن‌های فروش کالا یکی از بازارهای در دسترس و مناسب برای خرید اقلام مورد نیاز است، اما هموطنان باید ضمن دقت عمل بیشتر و تهیه اقلام از فروشگاه‌های معتبر، در خریدهای خود از واریز هرگونه وجه به‌عنوان بیعانه به حساب افراد ناشناس خودداری کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 80665

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر