خبر مهم فرمانداری کرج برای شهروندان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج جزئیات تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات در این شهرستان را اعلام کرد.

خبر مهم فرمانداری کرج برای شهروندان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج گفت: برای اطلاع رسانی دقیق، سریع و به موقع فعالیت‌های مربوط به دو انتخابات پیش رو، کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات در شهرستان تشکیل می‌شود.

مهدی آقابراری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج صبح پنجشنبه «۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲» در فرمانداری کرج اظهار کرد: برای اطلاع رسانی دقیق، سریع و به موقع فعالیت‌های مربوط به دو انتخابات پیش رو، کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات در شهرستان کرج پس از صدور دستور از استان و ابلاغیه‌های وزارت محترم کشور فعال خواهد شد.

او بیان کرد: شبکه ای از زیرساخت‌ها برای تبادل اطلاعات و اخبار شهرستان کرج در پلتفرم‌های داخلی برای انعکاس رویدادهای انتخاباتی در مرکزیت استان پیش بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج افزود: فرمانداری کرج علاوه بر تشکیل کمیته روابط عمومی ادارات شهرستان کرج، شورای فضای مجازی شهرداری‌های کلانشهر کرج و شهرهای اقماری را نیز تشکیل داده است و تمامی بسترها برای اطلاع‌رسانی به موقع و مؤثر وجود دارد.

آقابراری گفت: این اقدامات با آسیب شناسی‌های صورت‌گرفته در حوزه اطلاع‌رسانی و با نظارت از سوی روابط عمومی فرمانداری کرج تشکیل شده است.

او افزود: افراد تاثیرگذار، روابط عمومی‌های فعال و رسانه‌های موثر در حوزه اطلاع رسانی اعضای این کمیته هستند.

آقابراری گفت: با صدور ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌های حوزه اطلاع رسانی در استان، شهرستان کرج نیز کار خود را با تمام ظرفیت آغاز خواهد کرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 80563

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر