خبر خوش از افزایش سهمیه استخدام معلمان در این استان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی جزئیات افزایش سهمیه استخدام معلمان را اعلام کرد.

خبر خوش از افزایش سهمیه استخدام معلمان در این استان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: سهمیه استخدام معلمان همدان افزایش پیدا کرده و به هزار و ۴۵۰ نیرو رسیده است.

حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده، سهمیه استخدام معلم در همدان از ۷۰۰ نیرو به یک‌هزار و ۴۵۰ نیرو افزایش پیدا کرده است که به نوبه خود اقدام بزرگی تلقی می‌شود.

او با اشاره به اینکه مهار تورم مهمترین رکن اقتصادی است، گفت: بدون شک رشد تولید در مهار تورم و مشکلات اقتصادی تاثیرگذار است، البته که این امر نباید منجر به رکود اقتصادی شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه تحریم‌ها و مسائل بین‌المللی مشکلات معیشتی برای مردم پدید آورده است  گفت: طبق منویات رهبر انقلاب باید مردم را امیدوار کرد از همین رو اقداماتی در این زمینه انجام شده ضمن اینکه یاس و ناامیدی از نشانه‌های استکبار است.

حاجی بابایی در ادامه از رفع بحران آب همدان در میان مدت یاد کرد و گفت: برای رفع این بحران در طولانی مدت نیز اقدامات درخوری انجام شده است.

او به دیگر مشکلات همدان اشاره کرد و گفت: مسکن از عمده مشکلات مهم همدان به شمار می‌رود که رفع آن نیازمند سه هزار هکتار زمین است؛ اگرچه در حال حاضر با همکاری استانداری، مسکن و شهرسازی و دستگاه‌های ذی‌ربط توافق خوبی حاصل شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بر اینکه طرح جامع شهری همدان با بیش از دو هزار هکتار افزایش به مساحت شهر تصویب شده است، گفت: ریشه تمام تورم‌ها در همدان مسکن و قیمت بالای آن است.

این مسئول با بیان اینکه مردم باید با کمک دولت، مسکن سازی کنند از تسهیلات مسکن بهره‌مند شوند بیان کرد: افزایش تعداد واحد‌های مسکونی قیمت مسکن را کاهشی می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 80198

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر