گردشگر زن روس بی حجاب در میدان آزادی تهران در کنار دو سرباز ایرانی + عکس

کریستینا بوشه، بلاگر اینستاگرام اهل روسیه این عکس را از حضور در تهران منتشر کرد.

گردشگر زن روس بی حجاب در میدان آزادی تهران در کنار دو سرباز ایرانی + عکس

کریستینا بوشه، بلاگر اینستاگرام اهل روسیه این عکس را از حضور در تهران منتشر کرد.

این عکس که در میدان آزادی تهران و در کنار دو سرباز ایرانی گرفته شده است سروصدای زیادی به پا کرده است.

کریستینا بوشه  گردشگر و یوتیوبر و بلاگر ۲۶ ساله روس میباشد که در اینستاگرام فالوئرهای زیادی دارد او با تبلیغ پوشاک زنانه و ساخت کلیپ های کوتاه در روسیه شناخته می شود. او هرچند ، شهرت جهانی ندارد اما در روسیه دارای طرفداران زیادی است

عکس بی حجاب گردشگر زن روس در میدان آزادی تهران

 واکنش‌ها به عکس جنجالی بلاگر روس در میدان آزادی

کریستینا بوشه، بلاگری از روسیه عکسی از خود در میدان آزادی را منتشر کرده است. پوشش این جهانگرد در این عکس و دست‌گذاشتنش بر شانه‌های دو نظامی با واکنش‌های مختلفی روبرو شده است. 

کاربری نوشته‌:‌ «آقایان دادستان، آیا پوشش این خانم گردشگر روس خلاف قوانین جمهوری اسلامی نیست؟ برای ایشون هم می‌توانید حکم جلب صادر کنید؟»

کاربر دیگری نوشته:‌ «بلاگر اینستاگرام اهل روسیه این عکس را منتشر کرده اما نه برج آزادی پلمب شد نه صدایی از مجلس درآمد و نه وزارت دادگستری واکنش نشان داد».

فرد دیگری درباره این عکس نوشته:‌ «فقره حجاب فقط عیارسنجی جامعه است برای پذیرش گردشگر روس و الباقی فقط داستان سرایی است».

در یک واکنش دیگر به انتشار این تصویر آمده: نه برج آزادی پلمب شد نه صدایی از مجلس درآمد نه از سربازها اعتراف تلویزیونی گرفته شد 

در عوض با دعوت از وی و شوهرش به سفارت ایران در روسیه مستقیما از زحمات وی برای شناساندن ایران تقدیر شد.

حضور در ایران

در نوروز ۱۴۰۲ به همراه خانواده به ایران آمد و تصاویری از خود با دو سرباز ایرانی را در میدان آزادی در صفحه ایسنتاگرامش به اشتراک گذاشت.

شاید علاقه این زن 25 ساله روس به مردم ایران بوده که باعث شده او با مردی ایرانی ازدواج کند و این کشور را برای زندگی برگزیند. او حالا مدتی است در ایران اقامت دارد و در حوزه ارائه خدمات گردشگری به گردشگران خارجی فعال است

کریستینا بوشه

حدود 300 هزار نفر او را در صفحه اینستاگرامش دنبال می کنند؛ جایی که او موفق شده با ارائه مطالب و تصاویری جذاب از ایران، تصویرهای غلط ترسیم شده از این کشور زیبا در ذهن برخی مردم کشورهای دیگر را اصلاح کند و آنان را به سفر به ایران زیبا ترغیب و تشویق کند.

او میگوید:من و همسرم قبلا در ژاپن با هم آشنا شدیم و در آنجا زندگی می کردیم و بعد تصمیم گرفتیم به ایران بیاییم. می خواستیم کسب و کار خودمان را در اینجا راه بیاندازیم، چون به نظر من در ایران فرصت های زیادی وجود دارد. قبل تر ایران کشور بسته ای به نظرم می رسید اما حالا می بینم که اینجا همه چیز پیشرفته و به روز است. شرایط برای کارآفرینی در اینجا فراهم است. البته ایران برای همسرم راحت تر هم بود، چرا که به شرایط کشور آشنا است و خانواده و نزدیکانش هم در اینجا زندگی می کنند.

به نظرم شروع یک کار تازه در روسیه به مراتب سخت تر از ایران است، بازار کار اشباع شده است. به طور مثال تصور کنید بخواهید یک کسب و کار کوچک را در روسیه تجربه کنید و کافه ای راه بیاندازید، آنجا در هر 50 متر یک کافه وجود دارد! می خواهم بگویم فرصت های شغلی در آنجا اشغال شده است اما ایران جای کار زیادی دارد.

پیج اینستاگرام

پیج اینستاگرام این بلاگر روسی در زیر قابل مشاهده است

کریستینا بوشه

منبع: اعتماد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 79987

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        حالا نمی خواهید سر بارها را بکشید

      • ناشناس

        این همه بی‌حجاب اینکه خودشون این طورین

      • شهنوازشاهور

        نه دیگه شوخی نکنید،حکم جلب برای فردی از افراد ارباب ،هرگز و لالایی بالام لالایی....

      • ناشناس

        بله عزیزان ....آزادی در ایران فقط برای مردم ایران حرام است وبس ....آب از سرچشمه گل آلود است برادر ...

      ارسال نظر