خبر مهم کمیسیون آموزش مجلس درباره پرداخت حقوق و رتبه‌بندی معلمان و فرهنگیان

برنامه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای بررسی پرداخت حقوق معوقه معلمان و رتبه‌بندی معلمان و فرهنگیان اعلام شد.

خبر مهم کمیسیون آموزش مجلس درباره پرداخت حقوق و رتبه‌بندی معلمان و فرهنگیان

اعضای کمیسیون آموزش مجلس در اولین نشست خود در سال ۱۴۰۲، علل تأخیر در پرداخت حقوق و عدم اجرای صحیح قانون نظام رتبه‌بندی معلمان را با حضور مسئولان سازمان برنامه و آموزش و پرورش بررسی می‌کنند.

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در اولین نشست خود در سال ۱۴۰۲، علل تأخیر در پرداخت حقوق معلمان و عدم اجرای صحیح قانون نظام رتبه‌بندی معلمان را با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت آموزش و پرورش، در دستور کار خود دارند.

بر اساس این گزارش اولین دستور کار کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در سال جدید به شرح ذیل است؛

روز دوشنبه:

بررسی علل تأخیر در پرداخت حقوق معلمان و عدم اجرای صحیح قانون نظام رتبه‌بندی معلمان با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت آموزش و پرورش

روز سه‌شنبه:

ادامه جلسه بررسی علل تأخیر در پرداخت حقوق معلمان و عدم اجرای صحیح قانون نظام رتبه بندی معلمان با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت آموزش و پرورش.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 79914

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        جناب اقای منادی اول که در دادن رتبه ها حداقل امتیازات در نظر گرفته شده نه حداکثر یعنی یک نفر در ۵ مورد رتبه امتیازات کسب رتبه ۵ و۴ کسب کرده و یک مورد امتیاز رتبه ۳ ارزیابان عزیز رتبه ۳ زده اند که کاملا بی عدالتی شده ودر افزایشی که انجام شده مربوط به زمانی بوده که تورم خیلی کمتر بود نه امروز مثلا پراید ۵۰میلیون تومان بود نه۲۷۰ میلیون تومان. سلام گرمی ۷۰۰هزار بود نه دومیلیون ششصد هزار تومان. گوشت گوسفندی کیلو ۸۰ هزار تومان بود نه ۴۵۰هزار تومان برنج ده کیلو ۴۵هزار تومان بود نه ۵۰۰هزار. یک کفش ۱۵۰هزار تومان بود نه ۹۰۰هزار به بالالاستیک ماشین یک جفت ۴۵۰هزار تومان بود نه سه میلیون. و......چه بگم دکتر منادی حالا شما قضاوت کنید آیا این بی عدالتی نیست اسمش چیست یک سرایدار دیگر ادارات یک راننده بیل مکانیکی ویا یک کارگر شرکتی ۱۵ روز کاربدون ماهیانه بالای دومیلیون معیشتی .و۵ میلیون تومان مزایای دیگر با حقوق بالای ۳۰میلیون قبل از عید میگرفتند آیا این حقوق وافزایشی برای کسانیکه تمام نیروهای کاروخدماتی همه ی ادارات.شرکت ها و...اماده میکند و جگر گوشه های مردم و اینده سازان یک مملکت باید از انجا بیایید وغیره...ظلم وبی عدالتی محض و تحقیر نیست پس چیست جناب منادی شما بگوئید معلمان باید چگونه زندگی نه زنده بمانند؟

      ارسال نظر