معلمان بخوانند | خبر مهم درباره بررسی اعتراضات به رتبه ها

بررسی اعتراضات رتبه بندی معلمان در کارگروه ها آغاز می شود.

معلمان بخوانند | خبر مهم درباره بررسی اعتراضات به رتبه ها

برابر نقدها و اشکالات محتمل در فرآیند اجرای رتبه بندی و به منظور رسیدگی به اعتراضات همکاران، کارگروه های رسیدگی و بررسی اعتراضات رتبه بندی در استان و کشور تشکیل شده است و کار خود را آغاز می کند.

محمود نقوی در جلسه مشترک شورای معاونان با روسا و معاونان آموزشی مناطق نوزده گانه استان افزود: برابر نقد‌ها و اشکالات محتمل در فرآیند اجرای رتبه بندی و به منظور رسیدگی به اعتراضات همکاران، کارگروه‌های رسیدگی و بررسی اعتراضات رتبه بندی در استان و کشور تشکیل شده است و کار خود را آغاز می‌کند.

او گفت: تلاش در جهت احقاق حق همکاران فرهنگی باید در راس امور باشد و حقوق به حق آنان به طور کامل پیگیری و رسیدگی و ثبت و تایید شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: نکات مثبت رتبه بندی و محاسن آن باید تبیین شده، به اطلاع عموم برسد و اشکالات موجود در مسیر این امر مهم و ارزشمند نیز بررسی و رفع شود.

نقوی از برپایی میز‌های تکریم و پاسخگویی به رتبه بندی در اداره کل و کلیه ادارات آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: در جهت تکریم و حفظ کرامت همکاران، باید پاسخگویی شایسته توسط عوامل دست اندرکار صورت پذیرد.

او تصریح کرد: به منظور رسیدگی و پاسخگویی اعتراضات رتبه بندی کارگروه‌های آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، پرورشی-تربیت بدنی و پشتیبانی تکمیل و فعالیت خود را بر اساس دستورالعمل رسیدگی به اعتراضات در بستر سامانه آغاز خواهند کرد، کارگروه‌های مذکور اعتراضات را مورد بررسی دقیق و اصولی قرار خواهند داد.

نقوی تصریح کرد: تایید رتبه ۱ و ۲ توسط هیئت ممیزه استان انجام می‌شود و رتبه ۳، ۴ و ۵ نیز بررسی آن در سامانه انجام و پس از مشخص شدن امتیاز، به صورت سیستمی برای تایید نهایی به هیئت ممیزه مرکزی ارسال می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 79601

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر