خبر خوش آموزش و پرورش این استان برای معلمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از پرداخت بخش قابل توجهی از مطالبات فرهنگیان در روزهای پیش رو خبر داد و گفت: قرار است از امروز، دهم فروردین حق‌الزحمه چهار ماه حق‌التدریس همکاران و دو ماه حقوق نیروهای خرید خدمات پرداخت شود.

خبر خوش آموزش و پرورش این استان برای معلمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان  از پرداخت بخش قابل توجهی از مطالبات فرهنگیان در روزهای پیش رو خبر داد و گفت: قرار است از امروز، دهم فروردین حق‌الزحمه چهار ماه حق‌التدریس همکاران و دو ماه حقوق نیروهای خرید خدمات پرداخت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از پرداخت مطالبات فرهنگیان همدان خبر داد و گفت: قرار است از امروز حق‌الزحمه چهار ماه حق‌التدریس همکاران و دو ماه حقوق نیروهای خرید خدمات پرداخت شود.

 محمود نقوی صبح امروز در نشست مشترک معاونین استان با روسا و معاونین آموزشی ادارات تابع آموزش و پرورش استان به اهتمام ویژه دستگاه تعلیم و تربیت استان در تبیین شعار سال پرداخت و اظهار کرد: یکی از اولویت‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان تبیین و عملیاتی کردن شعار مهار تورم و رونق تولید است.

وی از پرداخت بخش قابل توجهی از مطالبات فرهنگیان در روزهای پیش رو خبر داد و گفت: قرار است از امروز، دهم فروردین حق‌الزحمه چهار ماه حق‌التدریس همکاران و دو ماه حقوق نیروهای خرید خدمات پرداخت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در خصوص پرداخت معوقات رتبه‌بندی معلمان نیز خاطرنشان کرد: معوقات رتبه‌بندی معلمان هم طی روزهای آتی به حساب همکاران واریز خواهد شد.

وی گفت: مسئولان ذیربط در راستای استیفای حقوق همکاران فرهنگی تمام تلاش خود را انجام داده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 79490

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر