خبر مهم آموزش و پرورش استان سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان جزئیات اقامت مسافران نوروزی در مدارس استان سمنان را اعلام کرد.

خبر مهم آموزش و پرورش استان سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه اقامت مسافران نوروزی در مدارس استان به ۴۰ هزار نفر رسید، گفت: بیشترین آمار در شاهرود ثبت شده است.

عادل خالقی ثمین، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای شروع طرح نوروزی تا امروز، ۴۰ هزار و ۷۸۸ مسافر در مدارس استان سمنان اسکان یافتند، ابراز داشت: این تعداد شامل ۹ هزار و ۸۳۵ خانوار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه ۱۵۹ مدرسه در قالب یک هزار و ۴۲۱ کلاس درس برای اسکان مسافران تجهیز شدند، افزود: این تعداد کلاس درس ظرفیت پذیرش هفت هزار و ۲۴۰ مسافر را طی ایام نوروز سال جاری خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه بیشترین آمار اقامت ثبت شده در مدارس با ۱۱ هزار و ۲۳۸ نفر به شهرستان شاهرود مربوط می‌شود، ابراز داشت: سمنان با هفت هزار و ۶۴۴ نفر و دامغان با هفت هزار و ۲۴۴ نفر در رتبه‌های بعدی این آمار قرار دارند.

خالقی ثمین ضمن بیان اینکه مسائل بهداشتی و نظافتی برای مدارس مورد نظر اسکان کاملاً رعایت شده است، تصریح کرد: هدف از این اقدام ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی و افزایش اقامت و در نهایت رشد گردشگری در استان سمنان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه جلب رضایت مسافران فرهنگی در اولویت قرار دارد، افزود: تلاش شد تا خدمات ارائه شده در راستای تکریم جایگاه فرهنگیان باشد و منزلت مسافران فرهنگی کاملاً حفظ شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 79070

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر