حمله خونین به 2 مامور در رضوانشهر | مردم در صورت مشاهده قاچاقچیان فراری با ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس بگیرند

جزئیات درگیری و حمله قاچاقچیان به ۲ مامور منابع طبیعی رضوانشهر اعلام شد.

حمله خونین به 2 مامور در رضوانشهر |  مردم در صورت مشاهده قاچاقچیان فراری با ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس بگیرند

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از مجروح شدن دو مامور منابع طبیعی هنگام ماموریت در منطقه رودبارسرای شهرستان رضوانشهر خبر داد و گفت: یکی از سه قاچاقچی ضارب، دستگیر شد.

سرخوش کرم‌زاده، سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با تاکید بر مبارزه جدی با قاچاقچیان چوب، اظهار کرد: برخورد با قاچاقچیان چوب در اولویت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان قرار دارد.

کرم‌زاده از مجروح شدن ۲ مامور منابع طبیعی رضوانشهر هنگام ماموریت در منطقه رودبارسرای این شهرستان خبر داد و افزود: این ۲ مامور وظیفه‌شناس هنگام مبارزه با سه قاچاقچی که در حال قطع درختان جنگلی بودند، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

سرپرست منابع طبیعی گیلان با بیان اینکه این افراد هیچ مجوزی برای قطع درخت و حمل چوب نداشتند، گفت: ماموران یگان حفاظت یکی از قاچاقچیان را دستگیر کردند، اما ۲ قاچاقچی دیگر با به‌کارگیری سلاح سرد (اره دستی و داس)، ماموران منابع طبیعی را مجروح کرده و از محل درگیری متواری شدند.

کرم‌زاده با بیان اینکه حال عمومی یکی از ماموران مساعد است، اضافه کرد: مأمور دیگر منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان برای درمان بیشتر به یکی از بیمارستان‌های شهر رشت منتقل شد.

سرپرست منابع طبیعی گیلان  با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان فراری با دستور قضائی ادامه دارد، افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف زمین‌های ملی و قاچاق چوب با سامانه‌های امداد جنگل و مرتع به شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس بگیرند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 79035

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر