خبر مهم اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: تلاش شبانه‌روزی برای اسکان مسافران نوروزی، در دستورکار آموزش و پرورش استان بوده است.

خبر مهم اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان تا این لحظه میزبان بیش از ۲۰۶ هزار نفر از میهمانان نوروزی در اصفهان بوده است.

مهدی منتجب، رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تامین فضای اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در روز گذشته، اظهار داشت: مجموعه آموزش و پرورش استان اصفهان تا این لحظه میزبانی بیش از ۲۰۶ هزار نفر از میهمانان نوروزی استان اصفهان بوده است.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه تا روز گذشته بیش از ۱۷۰ هزار مسافر نوروزی در فضاهای پیش‌بینی‌شده آموزش و پرورش مستقر شده‌اند، تصریح کرد: از آغاز فرایند اسکان میهمانان نوروزی تلاش شد تا دغدغه‌ی اسکان برای میهمانان نوروزی استان به حداقل برسد؛ در این راستا در روز دوم فروردین‌ماه، با بیشترین پیک مسافر رو‌به‌رو بوده‌ایم و افتخار میزبانی از ۳۹ هزار مسافر را برعهده داشتیم. در روز سوم فروردین نیز، میزبان ۳۸ و چهارم فروردین، میزبان ۳۶ هزار مسافر نوروزی بوده‌ایم.

منتجب تاکید کرد: تلاش شبانه‌روزی برای اسکان مسافران نوروزی در دستورکار آموزش و پرورش استان بوده است؛ با توجه به استقبال مسافرین از شهر اصفهان در تعطیلات نوروز فضای تخصیص‌داده‌شده برای اسکان را متناسب با بیش از ۲ هزار نفر افزایش داده‌ایم.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پیش‌ازاین، از افزایش ۱۵۰۰ فضا نسبت به سال گذشته به ظرفیت اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داده بود.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 78887

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر