توضیحات عجیب آموزش و پرورش خراسان جنوبی درباره علت مسمومیت دانش‌آموزان درمیانی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی درباره مسمومیت دختران دانش‌آموز در مدرسه‌ای در شهرستان درمیان توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات عجیب آموزش و پرورش خراسان جنوبی درباره علت مسمومیت دانش‌آموزان درمیانی

خبرگزاری ایسنا نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی درباره علت مسمومیت دانش‌آموزان در یک مدرسه دخترانه شهرستان درمیان گفت: به دلیل پارک بودن تعدادی تانکر و نشت گاز، کسالت برای دانش‌آموزان رخ داده است.

سیدعلیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به دلیل ترانزیت تانکرهای سوخت‌رسان در جاده‌ها و مسیرهای ارتباطی شهرستان درمیان، احتمال نشت گاز وجود دارد، اظهار کرد: به دلیل پارک بودن تعدادی تانکر و نشت گاز، کسالت برای دانش‌آموزان رخ داده است.

او تاکید کرد: تعدادی از دانش‌آموزان به بیمارستان اعزام شدند و پس از اتمام بررسی‌ها و نبود مشکل برای سلامتی دانش‌آموزان، این افراد از بیمارستان مرخص شدند. 

توضیحات فرماندار درمیان درباره علت مسمومیت دختران دانش‌آموز در مدرسه

فرماندار درمیان گفت: نشت گاز از تانکر سوخت علت بدحالی تعدادی از دانش‌آموزان در شهرستان درمیان بوده و موردی از مسمومیت مشاهده نشده است‌.

 مهدی فرجامی‌فرد، فرماندار درمیان اظهار کرد: روز گذشته (دوشنبه، ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱) ۶ دانش‌آموز دختر در شهرستان درمیان دچار بدحالی شدند.

او افزود: تانکرهای حامل سوخت که در نزدیکی مدرسه بودند، باعث بدحالی برخی دانش‌آموزان شدند که پس از بررسی در بیمارستان، ساعت ۱۵ همان روز مرخص شدند. 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 77430

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر