خبر خوش درباره خانه دار شدن دانشگاهیان تربیت مدرس

دکتر فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس، جزییات امضای تفاهم نامه ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای دانشگاهیان تربیت مدرس با شهرداری تهران را تشریح کرد.

خبر خوش درباره خانه دار شدن دانشگاهیان تربیت مدرس

دکتر فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس، جزییات امضای تفاهم نامه ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای دانشگاهیان تربیت مدرس با شهرداری تهران را تشریح کرد.

 دکتر فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به فرایند طی شده برای امضای تفاهم نامه و تخمین روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی در آینده اظهار داشت: به تدریج می شود تخمین‌هایی را برای مراحل مختلف محاسبه نمود. انجام شدن و سرعت انجام امور به نحوه فعالیت طرفین از جمله شهرداری مرتبط است.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه ای که بصورت تخصصی در این امور دارم میتوانم بگویم قبل از امضای تفاهم نامه احتمال تفاهم کردن و امضای تفاهم نامه با مشخصات مندرج در تفاهم نامه، حدودا بیست درصد بود که به تدریج با برگزاری جلسات و تفاهم بر روی جزئیات، این احتمال افزایش یافت و الحمدلله تفاهم نامه امضا شد. امروز تفاهم نامه امضا شده است و از حالت تخمین زدن خارج گردیده و به یک واقعیت تبدیل شده است.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس افزود: در خصوص ادامه کارها یعنی مشخص نمودن زمین مناسب و تفاهم طرفین بر روی زمین و محل اجرا و تهیه نقشه های طراحی سازه ای و معماری و اجرای نقشه ها و شروع به ساخت و سازها نیز تخمین اولیه بیست درصد عقلانی به نظر می‌رسد که با پیشرفت امور این درصد افزایش خواهد یافت و ان‌شاءالله روزی به واقعیت تبدیل گردیده و ساخت و سازها پایان یابد و کلید آپارتمان ها تحویل متقاضیان گردد.

دکتر دانشجو به نقش سازمان اوقاف در این تفاهم نامه اشاره کرد وگفت: همزمان شهردار تهران تفاهم نامه ای را با سازمان اوقاف امضا نمودند که بر اساس آن تفاهم نامه، سازمان اوقاف در راستای طرح جهش تولید مسکن دولت که به تصویب مجلس نیز رسیده است در ساخت شصت و پنج هزار واحد مسکونی با شهرداری تهران همکاری خواهد نمود. ۵۰۰۰ واحد مسکونی مربوط به دانشگاه تربیت مدرس نیز بخشی از همان ۶۵ هزار واحد مسکونی است.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در پایان تاکید کرد: گرچه امضای تفاهم نامه توسط اینجانب انجام شده است ولی نقش قابل توجهی در انجام امور نداشتم و فقط در سیاستگذاری موضوع دخیل بودم و از همه عزیزان که دلسوزانه و مجدانه فعالیت نمودند تشکر و قدردانی می نمایم. مسئولیت پیگیری تفاهم نامه نیز کاملا بر عهده معاونت توسعه منابع و نیروی انسانی و دانشکده کشاورزی می‌باشد که برای عزیزان آرزوی توفیق دارم و از همه همکاران تقاضا میکنم با تدبیر و صبوری به مسئولین کمک نمایند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75578

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر