خبر تکان‌دهنده از بودجه جمعیت هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر می‌گوید که تاکنون هیچ‌گاه بودجه‌ای برای خرید آمبولانس و خودروی نجات تعلق نگرفته است.

خبر تکان‌دهنده از بودجه جمعیت هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: عوارض راه به بخش خصوصی تعلق می‌گیرد، ولی باید هزینه‌های آن به ایمنی راه‌ها و رفع مشکلات در خصوص این مساله اختصاص یابد.

کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ۶٠ درصد تصادفات در ٣٠ کیلومتری شهر‌های بزرگ رخ می‌دهد که جای تامل دارد و باید ریشه‌ای به علل آن پرداخت.

او افزود: اگر آمار تصادفات را از ٢۴ هزار به ١٧ هزار مورد رساندیم، بخاطر اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی انجام شده در سال‌های گذشته بوده است.  

کولیوند تصریح کرد: سال ٨۴ خدمات امداد و نجات بهبود یافت، زیرا خودرو نجات و آمبولانس خریداری شد و طرح همیاران پلیس از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا شد که بسیار کارآمد بود.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: طرح راهوران محله و افزایش جریمه در سال ٩٢ و همچنین بهسازی وسایل و تجهیزات نیز صورت گرفت که در امر نظارت و کمک رسانی موثر بود.  

کولیوند با بیان اینکه یکی از چالش‌ها ضعف در درک ابعاد مساله است، گفت: همین حالا برای خرید آمبولانس بخاطر تحریم‌ها مشکلات داریم، هیچگاه بودجه‌ای برای خرید آمبولانس و خودروی نجات به ما تعلق نداده‌اند.  

رئیس جمعیت هلال احمر عنوان کرد: عوارض راه به بخش خصوصی تعلق می‌گیرد، ولی باید هزینه‌های آن به ایمنی راه‌ها و رفع مشکلات در خصوص این مساله تعلق یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 74707

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر