نتیجه جلسه کمیسیون آموزش درباره ایرادات شورای نگهبان به لایحه رتبه‌بندی | بررسی 2 مورد به کمیته آموزش و پرورش ارجاع شد

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس جزئیات نشست این کمیسیون درباره بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه رتبه‌بندی معلمان را تشریح کرد.

نتیجه جلسه کمیسیون آموزش درباره ایرادات شورای نگهبان به لایحه رتبه‌بندی | بررسی 2 مورد به کمیته آموزش و پرورش ارجاع شد

علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۳ بهمن) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، تصریح کرد: در نشست امروز که با حضور نمایندگان رسمی شورای نگهبان، سازمان امور استخدامی و اداری کشور، سازمان برنامه و بودجه، وزارت آموزش و پرورش و مرکز پژوهش‌‎های مجلس برگزار شد، رفع ایرادات و ابهامات شورای نگهبان در خصوص لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان در دستورکار قرار داشت.

بیشتر بخوانید: جزئیات اجرای رتبه‌بندی معلمان با پرداخت دیون | برای اجرای رتبه‌بندی در سال جاری مشکل اعتباری داریم

با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته توسط مجلس، قرار است نامه‌ای از جانب دولت ارائه شود و بار مالی مربوط به سال 1400 ناشی از اجرای لایحه رتبه بندی معلمان پذیرفته شود.

بیشتر بخوانید: نامه مهم دولت و مجلس به شورای نگهبان درباره رتبه‌بندی معلمان | صدای کمیسیون آموزش شنیده نمی‌شود

منادی تصریح کرد: به همین جهت در نشست امروز، کمیسیون به بندها و ایرادات مربوط به بار مالی ورود نکرد و سایر ایرادات برطرف شد و فقط بررسی 2 مورد به کمیته آموزش و پرورش ارجاع شد.

منادی تأکید کرد: جلسه کمیته آموزش و پرورش نیز فردا برای رفع این ایرادات و ابهامات با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه بار مالی ناشی از اجرای رتبه بندی در سالیان آینده در قوانین بودجه دیده می‌‍‌‌شود، پیگیر ارسال هرچه سریع‌‎تر نامه از جانب دولت برای تقبل بار مالی ناشی از اجرای لایحه در سال 1400 خواهیم بود

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7396

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر