پلمپ ۶ قصابی در قزوین | علت چه بود؟

جزئیات و علت پلم ۶ واحد قصابی در قزوین اعلام شد.

پلمپ ۶ قصابی در قزوین | علت چه بود؟

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین، ضمن هشدار به عرضه کنندگان متخلف گوشت قرمز از مجازات تعزیری ۶ واحد قصابی خبر داد.

علیرضا حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اعلام کرد: با توجه به نوسانات کاذب قیمت برخی اقلام و مایحتاج اساسی در بازار به ویژه سوءاستفاده‌های صورت گرفته در عرضه گوشت قرمز، گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با حضور: رؤسای شعب این مرجع و بازرسان دستگاه‌های نظارتی از واحدهای صنفی قصابی، سرکشی به عمل آوردند.

او افزود: طی ده‌ها بازرسی به عمل آمده، ۶ واحد قصابی به دلیل تخلفات محرز گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت، پلمپ و نصب بنر در سر درب واحد صنفی محکوم شدند.

او اظهار داشت: تشدید نظارت‌ها و کنترل عملکرد دامداران، کشتارگاه‌ها، قصابی‌ها و فروشگاه‌های عرضه کننده گوشت قرمز با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان، حفظ ثبات بازار شب عید تداوم خواهد یافت و در این خصوص با استفاده دقیق و حداکثری از اختیارات اعطایی سران قوا با قانون شکنان اقتصادی و برهم زنندگان امنیت بازار، برخورد قاطع به عمل خواهد آمد.

این مسئول، اطلاع رسانی منظم از اقدامات صورت گرفته را حق مردم دانسته یادآور شد: اخبار مربوطه از خبرگزاری‌های رسمی، رسانه‌ها و شبکه‌های استانی به اطلاع عموم خواهد رسید و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می‌توانند مراتب را جهت پیگیری‌های لازم به این مرجع گزارش کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 73266

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر