اقدام شرم‌آور قصاب لالی برملا شد

پلمپ این واحد به دلیل کشف و ضبط لاشه دام بیمار کشتار شده در خارج از کشتارگاه دام و عدم رعایت موازین بهداشتی صورت پذیرفت که فرآورده خام دامی قبل از عرضه با بازار مصرف توسط بازرسان این اداره کشف، ضبط و معدوم شد.

اقدام شرم‌آور قصاب لالی برملا شد

سرپرست اداره دامپزشکی لالی از پلمپ یک واحد قصابی به علت عرضه گوشت غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

عظیم کریمی دزفولی، سرپرست اداره دامپزشکی لالی با اعلام این خبر گفت: پیرو بازدید‌های کارشناسان این اداره و نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی یک واحد عرضه گوشت قرمز که مبادرت به کشتار غیرمجاز دام می‌نمود شناسایی و بعد از معرفی به مقام محترم قضایی پلمپ شد.

او می‌گوید: پلمپ این واحد به دلیل کشف و ضبط لاشه دام بیمار کشتار شده در خارج از کشتارگاه دام و عدم رعایت موازین بهداشتی صورت پذیرفت که فرآورده خام دامی قبل از عرضه با بازار مصرف توسط بازرسان این اداره کشف، ضبط و معدوم شد.

سرپرست اداره دامپزشکی لالی با اشاره به این نکته که هر گونه کشتار دام باید درکشتارگاه دام و مورد تائید دامپزشکی کشتار شود، گفت: هرگونه کشتار خارج از این ضوابط کشتار غیربهداشتی، غیر مجاز و تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی گردیده و بازرسین اداره دامپزشکی با واحد‌های متخلف طبق قوانین و از طریق مراجع قضایی برخورد می‌کنند.

کریمی دزفولی در پایان از شهروندان خواست  در زمان خریداری فرآورده‌های خام دامی توجه خاص به لیبل زمان تولید، مصرف و نحوه نگهداری کنند و از محل‌های مورد تایید که تحت نظر بازرسین اداره دامپزشکی است خریداری کرده و هر گونه تخلف بهداشتی را به کارشناسان این اداره جهت پیگیری گزارش کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 65541

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر