قمه‌کشی و نزاع خونین در کافه خیابان آفریقا + جزئیات

کافه خیابان آفریقا محل نزاع خونین شد. رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران با اشاره به اینکه دو نفر از متهمان پرونده با توجه به حجم جراحات ناشی از این نزاع خونین در بیمارستان تحت مداوا قرار دارند، از پیگیری برای دستگیری یکی دیگر از عاملان اصلی این نزاع خبر داد.

قمه‌کشی و نزاع خونین در کافه خیابان آفریقا + جزئیات

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباشی که با ایجاد درگیری و قمه‌کشی باعث ایجاد رعب وحشت و اخلال در نظم عمومی در شمال تهران شده بودند، خبر داد.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباشی که با ایجاد درگیری و قمه کشی باعث ایجاد رعب وحشت و اخلال در نظم عمومی در شمال تهران شده بودند، خبر داد و گفت: در پی وقوع یک مورد درگیری و شرارت و نزاع دسته جمعی با سلاح سرد در یک کافه واقع در خیابان آفریقا تهران که موجب ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده با توجه به حساسیت موضوع تیمی از مأموران بلافاصله مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی با اشاره به اینکه به محض وقوع درگیری و نزاع، متهمان متواری شده بودند ادامه داد: اقدامات اطلاعاتی و پلیسی برای دستگیری متهمان آغاز و با تلاش‌های شبانه روزی مأموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ ۳ نفر از عاملان اصلی نزاع در یک عملیات غافلگیرانه و پلیسی در جنوب تهران در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ راستی افزود: همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۴ قبضه سلاح سرد از نوع قمه کشف شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران با اشاره به اینکه دو نفر از متهمان پرونده با توجه به حجم جراحات ناشی از این نزاع خونین در بیمارستان تحت مداوا قرار دارند، از پیگیری برای دستگیری یکی دیگر از عاملان اصلی این نزاع خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اقدام به موقع مأموران و بازداشت این شرور در کمتر از یک روز، تشکر و قدردانی شهروندان را در پی داشت، تصریح کرد: همکاری مردم با پلیس زمینه ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و امنیت و آسایش خانواده‌ها را تضمین خواهد کرد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: پلیس اطلاعات پایتخت با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آسایش مردم برخورد قاطعانه می‌کند و در این رابطه به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان، خوشبختانه اقدامات مؤثر و خوبی تا کنون انجام شده است.

سرهنگ سعید راستی در پایان ضمن درخواست از خانواده‌ها مبنی بر نظارت بیشتر بر رفتار فرزندان خود از همشهریان عزیز خواست، در صورت مشاهده چنین تحرکات و هرگونه اقدامات اوباشگرانه، بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 72547

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر