خبر هولناک از یزد

در شهر یزد وزش باد شدید سبب غبارآلود شدن هوا شده و تمام شهر رنگی از خاک گرفته است. طوفان در برخی مناطق استان از جمله دهشیر شدت بیشتری داشت و سرعت وزش باد تا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت نیز توسط هواشناسی استان ثبت شده است.

خبر هولناک از یزد

وزش باد شدید و طوفان در بسیاری از مناطق استان یزد سبب غبارآلود شدن هوا شده؛ به نحوی که دید افقی در تمام مناطق استان به شدت کاهش یافته است.

وزش باد شدید از صبح امروز در بسیاری از مناطق استان یزد آغاز شده و در بسیاری از نقاط سرعت وزش باد از ۸۰ کیلومتر در ساعت فراتر رفته است.

در شهر یزد وزش باد شدید سبب غبارآلود شدن هوا شده و تمام شهر رنگی از خاک گرفته است.

بوی خاک تمام نقاط استان به ویژه شهر یزد را فرا گرفته و دید افقی در تمام سطح شهر به ویژه جاده‌ها کاهش یافته است.

کاهش دید افقی در برخی محورهای استان یزد از جمله دهشیر - ابرکوه، یزد – میبد و میبد اردکان، سبب شد تا خودروها نتوانند به مسیر خود ادامه دهند و ناچار به توقف در حاشیه جاده شوند.

در شهر یزد نیز وزش باد شدید، باعث بروز خساراتی به تابلوهای واحدهای صنفی، شکستن درخت در بلوار جمهوری، بلوار صدوقی و بلوار شهید پاکنژاد شد.

در محور اردکان نیز به دلیل کاهش دید افقی، دو خودرو یا یکدیگر برخورد کردند که خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

اما طوفان در برخی مناطق استان از جمله دهشیر شدت بیشتری داشت و سرعت وزش باد تا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت نیز توسط هواشناسی استان ثبت شده است.

بر اساس اعلام هواشناسی یزد، وزش باد شدید در اغلب مناطق استان تا پایان امروز ادامه خواهد داشت.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد در این زمینه به خبرنگار مهر اظهار داشت: از صبح چهارشنبه وزش باد در یزد شدت گرفته و هوای یزد طوفانی شده است.

سیدعباس میرحسینی عنوان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا اواخر وقت امروز بارش‌های پراکنده، وزش باد نسبتاً شدید با احتمال گرد و خاک در استان وجود دارد.

او بیان کرد: از اوایل وقت پنجشنبه افزایش ابر و برای برخی مناطق به‌ویژه ارتفاعات بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به افزایش حجم گرد و غبار و آلودگی هوا، گروه های حساس باید از حضور در سطح شهر خودداری کنند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 72530

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر