جزئیات انفجار تانکر سوخت ۲۰ هزار لیتری در کاشان + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کاشان اعلام کرد: در این حادثه پس از برخورد خودرو سمند و تریلر با یک تانکر حامل ۲۰ هزار لیتر ماده سوختنی مشتقات نفتی، آسیب جدی به مخزن وارد شده و موجب نشت مایع قابل اشتعال در طول اتوبان کاشان به قم و حاشیه آن شد.

جزئیات انفجار تانکر سوخت ۲۰ هزار لیتری در کاشان + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کاشان گفت: نیروهای آتش‌نشانی این شهر با حضور به موقع خود، از انفجار تانکر حامل ۲۰ هزار لیتر سوخت قابل اشتعال پیشگیری کردند.

روح‌الله فدایی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کاشان اعلام کرد: شامگاه دوشنبه تماس با شماره ۱۲۵ وقوع یک حادثه تصادف به آتش‌نشانی گزارش شد که تصادف یک دستگاه خودرو سواری سمند و دو دستگاه تریلر در اتوبان کاشان - قم، حوالی آب شیرین رخ داده بود.

فدایی افزود: پس از دریافت گزارش، مأموران تیم عملیاتی ایستگاه شماره سه آتش نشانی با همراهی تیم پشتیبانی از ایستگاه چهارم سازمان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کاشان، تصریح کرد: در این حادثه پس از برخورد خودرو سمند و تریلر با یک تانکر حامل ۲۰ هزار لیتر ماده سوختنی مشتقات نفتی، آسیب جدی به مخزن وارد شده و موجب نشت مایع قابل اشتعال در طول اتوبان کاشان به قم و حاشیه آن شد.

او گفت: با توجه به حساسیت حادثه و اینکه هر لحظه امکان انفجار و آتش‌سوزی وجود داشت، آتش‌نشانان با اقدام به موقع و در زمان مناسب، عملیات پیشگیری و احتیاط حریق و ایمن‌سازی را در پیش گرفتند و با کنترل محل حادثه از هرگونه آتش‌سوزی احتمالی جلوگیری کردند.

فدایی تصریح کرد: عملیات در مدت زمان ۱۴ ساعت با حضور آتش‌نشانان در قالب تیم‌های احتیاط از حریق، عملیات ایمن‌سازی با همکاری عوامل راهداری و اتوبان، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی با موفقیت انجام و پس از بررسی نمایندگان گمرک و شرکت نفت، اقدامات فنی نسبت به انتقال مواد اشتعال‌زا انجام شد.

انفجار تانکر سوخت ۲۰ هزار لیتری در کاشان

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 72352

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر