خبر مهم آموزش و پرورش درباره زمان اعلام رتبه‌های نهایی معلمان و فرهنگیان

رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره فعالیت هیات‌های ممیزه رتبه‌بندی در سراسر استان و زمان اعلام رتبه‌های نهایی معلمان توضیحاتی ارائه کرد.

خبر مهم آموزش و پرورش درباره زمان اعلام رتبه‌های نهایی معلمان و فرهنگیان

رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: بالغ بر ۴۰۰ نفر در هیات‌های ممیزه رتبه‌بندی در سراسر استان فعالیت می‌کنند و به‌زودی رتبه‌های نهایی معلمان مشخص می‌شود.

مهدی کیانی، رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به آغاز فعالیت هیات‌های ممیزه رتبه‌بندی در سراسر استان گفت: بالغ بر ۴۰۰ نفر عضو هیات ممیزه در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان تعریف شده و درحال حاضر بررسی وضعیت افرادی هستند که مراحل قبل شامل بارگذاری مدارک، تأیید مدیر، تأیید ارزیاب و تأیید حراست و گزینش را طی کرده‌اند و به زودی رتبه‌های نهایی این افراد مشخص خواهد شد.

او درخصوص فرآیند تعیین رتبه‌های نهایی افزود: پرونده کسانی که واجد شرایط دریافت رتبه‌های سه و بالاتر باشند و در منطقه تأیید شوند، برای بررسی نهایی به هیات ممیزه استان ارسال می‌شود و این امر به‌صورت روزانه و بی‌وقفه درحال انجام است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه اقدام به ارائه پشتیبانی لحظه‌ای کردیم، اضافه کرد: همچنین مشکلات سامانه نیز جمع‌آوری و پایش شده و به‌صورت روزانه به اداره کل فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش منعکس می‌شود.

کیانی افزود: اغلب مشکلاتی که از سطح نواحی و مناطق جمع‌آوری شده را برای وزارت ارسال کرده‌ایم و این موارد به تدریج درحال رفع است تا در مهلت مقرر بتوانیم این فاز از کار را نیز به اتمام برسانیم و شاهد صدور ابلاغ نهایی رتبه‌بندی برای همکاران باشیم.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 72334

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر