کارگران شهرداری سی سخت بیش از یکسال مزد طلبکارند

به دلیل آنچه که کاهش درآمد شهرداری عنوان می‌شود، ۸۵کارگر شهرداری سی‌سخت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از یک سال معوقات مزدی و عیدی طلبکارند.

کارگران شهرداری سی سخت بیش از یکسال مزد طلبکارند

ایلنا نوشت: به دلیل آنچه که کاهش درآمد شهرداری عنوان می‌شود، ۸۵کارگر شهرداری سی‌سخت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از یک سال معوقات مزدی و عیدی طلبکارند.

به دلیل آنچه که کاهش درآمد شهرداری عنوان می‌شود، ۸۵کارگر شهرداری سی‌سخت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از یک سال معوقات مزدی و عیدی طلبکارند. سرپرست شهرداری سی سخت با تایید معوقات مزدی کارگران شهرداری سی سخت از مسوولان دولتی درخواست کرد تا نگاه ویژه‌ای به این شهرداری برای رفع مشکلات داشته باشند.

مهدی یکتاپرست، سرپرست شهرداری سخت، در ارتباط با زمان پرداخت معوقات مزدی کارگران شهرداری سی‌سخت که حقوق کامل سال ۱۴۰۰ خود را به همراه عیدی از شهرداری طلبکارند و در عین حال مابه‌التفاوت حقوق سال جاری خود را هم دریافت نکرده‌اند، گفت: پرداخت مطالبات کارگران بستگی به تامین منابع مالی دارد. تصمیم داریم تا پایان سال یا دو ماه حقوق به کارگران پرداخت کنیم یا دو عیدی که مربوط به سال گذشته و جاری کارگران می‌شود.

او افزوده: شهرداری سی سخت کمبود منابع مالی دارد و در حال حاضر تنها منابع در آمدی آن صدور پروانه ساختمان است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 72172

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر