خبر خوش از تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تبدیل وضعیت ایثارگران را حق قانونی آنها دانست و یادآور شد: مدیران ادارات و سازمان‌ها باید به این قانون تمکین کنند و اگر ایثارگری پیگیر تبدیل وضعیت خود از دیوان اداری کشور شود، قانون حق را به او خواهد داد و مدیر آن برخورد جدی خواهد شد.

خبر خوش از تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، تبدیل وضعیت ایثارگران را حق قانونی آنها دانست و گفت: مدیران ادارات و سازمان‌ها باید به این قانون تمکین کنند.

رضا رحیمی‌نسب، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ضمن حضور در خرمشهر در نشست اداری این شهرستان اظهار کرد: به هر استانی که سفر می‌کنیم کار خود را از مرکز استان شروع می‌کنیم، اما در سفر به خوزستان کار از خرمشهر شروع شد، چرا که این شهر به همه ایران تعلق دارد.

او از دستور رئیس‌جمهور به ریاست بنیاد شهید کشور برای رفع مشکلات خانواده شهدا خبر داد و افزود: سرفصل‌هایی برای مشارکت وزارت‌خانه‌ها و شهرداری‌ها در راستای حل مشکلات حوزه شهدا و گلزارها تعریف شده است.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور توضیح داد: وزارت نفت و شهرداری‌ها در این زمینه وظایفی دارند و ما هم در کنار رؤسای بنیاد شهید پیگیری خواهیم کرد.

او در ادامه تبدیل وضعیت ایثارگران را حق قانونی آنها دانست و یادآور شد: مدیران ادارات و سازمان‌ها باید به این قانون تمکین کنند و اگر ایثارگری پیگیر تبدیل وضعیت خود از دیوان اداری کشور شود، قانون حق را به او خواهد داد و مدیر آن برخورد جدی خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرمشهر در این جلسه وضعیت گلزار شهدا را در شأن خرمشهر و شهدا ندانست و خواستار حمایت‌های مالی از کشور شد.

زلیخا فکاری از توزیع حدود ۸۵۰ قطعه زمین به تعدادی از خانواده‌های شهدا برای ساخت مسکن خبر داد و از معاون بنیاد شهید کشور خواستار اعتباراتی برای تعمیر منازل خانواده‌های شهدا شد.

نادر عمیدزاده، فرماندار ویژه خرمشهر هم ارائه خدمات مطلوب به خانواده‌های معظم شهدا را وظیفه این نهاد دانست و افزود: برخی از سازمان‌ها و شرکت‌ها برای جذب فرزندان خانواده شاهد و ایثارگر در شهرستان اقداماتی انجام دادند، اما نیاز است این حمایت‌ها بیشتر باشد.

حجت الاسلام عادل‌پور، امام جمعه خرمشهر با اشاره به تقدیم ۶۰ هزار شهید از جای جای کشور در خرمشهر تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی است.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 71896

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر