وزیر آموزش و پرورش زمان صدور احکام رتبه بندی معلمان را اعلام کرد

وزیر آموزش و پرورش از رفع ابهام رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین خبر داد و گفت: احکام رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین مانند سایر معلمان از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اعمال می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش زمان صدور احکام رتبه بندی معلمان را اعلام کرد

یوسف نوری اظهار کرد: با رییس دیوان محاسبات مذاکرات انجام شده و مکاتبات و برگزاری جلسات کارشناسی و مدیریتی صورت گرفته است، لذا تاریخ اعمال رتبه بندی معلمان مهرآفرین از ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ است.

وی تصریح کرد: تاکنون برای این معلمان مانند سایر مشمولان، ۱۰ ماه فوق العاده رتبه بندی پرداخت شده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه احکام معلمان طرح مهرآفرین طی چند روز آینده صادر می‌شود، تصریح کرد: بر این اساس تاریخ اعمال رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 70098

  • یا امام رضا ع

    آقای خامنه ای آقای رئیسی آقای یوسفی وآقایان مسئول شما را قسم می دهم به ذات باریتعالی ، به حبیبان الله به پیامبران الله به کتاب آسمانی الله به قدرت کن فیکون الله این روش رتبه بندی را کان لم یکن تلقی کرده و افزایش ها بر اساس حکم های قبلی که کاملا عادلانه بود برقرار گردد بنده بعد از ۲۵ سال تلاش با کلی زحمت و تلاش عالی حرفه ای بودم که با لجاجت مدیر آموزش و پرورش گرمی مدارکم تایید نشده و رتبه ی ۲ قرارم دادند باز سوگندتان می دهم به قدرت و عظمت الله کلا این رتبه بندی را از ریشه بخشکانید که بر ریش آدم هم می خندند معمولا آدم خلافکار باید از عواقب کارهایش بترسد ولی .......................

ارسال نظر