نقش پررنگ فرهنگیان و دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: همه اقشار در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند ولی نقش فرهنگیان و به ویژه دانش‌آموزان در آن دوران بسیار پررنگ و چشمگیر بود.

نقش پررنگ فرهنگیان و دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش پررنگ و چشم‌گیری داشته‌اند.

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان در مدرسه شاهد مهر خرم آباد، اظهار داشت: در آن روزهای پرالتهاب سال ۱۳۵۷، از طرفی میلیون‌ها عاشق و دلبسته امام خمینی (ره) منتظر ورود ایشان به کشور بودند و طرف دیگر سردمداران رژیم پهلوی در صدد بودند که به محض ورود امام او را به شهادت برساند و یا حتی المقدور از ورود او جلوگیری کنند، که امام خمینی (ره) با تکیه بر توکل و ایمان به خدا، شجاعت و درایت و حکمت خویش به میهن بازگشت و امیدها را در دل مردم زنده کرد.

او، به نقش دانش آموزان و فرهنگیان در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و افزود: همه اقشار در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند ولی نقش فرهنگیان و به ویژه دانش‌آموزان در آن دوران بسیار پررنگ و چشمگیر بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان، تصریح کرد: اینکه زنگ انقلاب همه ساله در مدارس به صدا در می‌آید به این معناست که دانش آموزان در آینده کشور و پیشرفت آن تأثیرگذار هستند و باید همه به این مهم واقف باشند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 69988

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر