عملیات دلهره‌آور 10ساعته نجات جوان همدانی در باغ‌های حیدره

جزئیات عملیات نجات شهروند مفقود همدانی در باغ‌های حیدره اعلام شد. این شهروند پس از طی مسافتی در باغ‌های حیدره به علت ناآشنا بودن به منطقه، مسیرهای محلی و پوشش زمین توسط برف متاسفانه در چاهی سقوط می کند.

عملیات دلهره‌آور 10ساعته نجات جوان همدانی در باغ‌های حیدره

روز گذشته عملیات جستجو و نجات توسط آتش‌نشانان همدان به منظور پیدا کردن شهروند مفقود همدانی در باغ‌های حیدره انجام شد.

به گزارش عرشه‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان، در تاریخ سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه یک شهروند جوان همدانی پس از گم شدن و سقوط ۱۰ ساعته در چاه (حوزه باغ‌های حیدره) توسط نیروهای امدادونجات آتش نشانی همدان پیدا شد و پس از اقدامات اولیه و کمک رسانی تحویل عوامل اورژانش شد.

پس از اطلاع رسانی از گم شدن و سقوط در چاه یک شهروند همدانی، دو تیم عملیاتی امدادونجات در قالب شش نفر از آتش نشانان وارد عملیات جستجو و نجات در باغ های حیدره شدند.

این شهروند پس از طی مسافتی در باغ‌های حیدره به علت ناآشنا بودن به منطقه، مسیرهای محلی و پوشش زمین توسط برف متاسفانه در چاهی سقوط می کند.

این عملیات در شرایط سخت، برف و سرما انجام شد و نیروهای امدادی پس از تلاش بی وفقه موفق به پیدا کردن فرد شده و پس از خارج کردن از چاه و حمل با برانکارد به مسافت یک کیلومتر تحویل عوامل اورژانس در محل دادند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 69953

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر