انفجار مهیب در میاندوآب | میزان تخریب بالاست + عکس

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اعلام کرد: انفجار عمدی گاز در یک منزل مسکونی در منطقه سهند میاندوآب، سبب وارد آمدن خسارت به ۱۰ باب واحد مسکونی دیگر شد.

انفجار مهیب در میاندوآب | میزان تخریب بالاست + عکس

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با اشاره به عمدی بودن انفجار گاز در میاندوآب، گفت: این حادثه به ۱۰ واحد مسکونی خسارت زد.

سامان محمدی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب در خصوص جزئیات این حادثه اظهار کرد: حادثه انفجار گاز بامداد امروز در یک ساختمان سه طبقه در کوی سهند میاندوآب به وقوع پیوست که خوشبختانه به کسی آسیب جانی وارد نشد.

محمدی ادامه داد: انفجار عمدی گاز در یک منزل مسکونی در منطقه سهند میاندوآب، سبب وارد آمدن خسارت به ۱۰ باب واحد مسکونی دیگر شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه علت این حادثه عمدی بوده و با بریدن شیلنگ‌های گاز شهری رخ داده است، عنوان کرد: شدت این انفجار به حدی بود که به ۱۰ منزل مسکونی در نزدیکی محل حادثه نیز خسارت وارد شده است.

او یادآور شد: این حادثه به علت اختلاف خانوادگی روی داده است و در پی آن فرزند خانواده شیلنگ گاز را بریده و منزل که خالی از سکنه بوده را ترک کرده است.

محمدی با بیان اینکه همچنین به دنبال این حادثه صدای مهیبی نیز در سطح شهر شنیده شد که موجب رعب و وحشت مردم هم شد ، افزود: هر چند این حادثه به علت نبود افراد در داخل ساختمان، تلفات جانی نداشت ولی خسارت مالی زیادی به ساختمان‌ها وارد کرد.

در بررسی‌های اولیه کارشناسان مشخص شد، علت انفجار در این ساختمان سه طبقه بریدن شیلنگ گاز شهری و به احتمال زیاد عمدی بوده که موضوع از سوی کارشناسان با همراهی پلیس با دقت بیشتر در حال بررسی است.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 69509

ارسال نظر