حادثه خونین در مهاباد + عکس

جزئیات تصادف مرگباری که در محور مهاباد-ارومیه ۶ کشته و مصدوم به‌جا گذاشت، اعلام شد.

حادثه خونین در مهاباد + عکس

رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اعلام کرد: عصر روز گذشته یک فقره تصادف مرگبار در جاده مهاباد-ارومیه روی داد. در این حادثه، سه نفر جان باختند و سه نفر نیز مصدوم شدند.

سرهنگ پناهی‌مقدم، رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: عصر روز گذشته یک فقره تصادف مرگبار در جاده مهاباد-ارومیه حوالی ساعت ۱۷ دیروز میان سواری پژو ۴۰۵ و پژو پارس اتفاق افتاد.

او اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه دردناک، سه نفر از سرنشینان سواری پژو ۴۰۵ جان خود را از دست دادند و سه نفر از سرنشینان پژو پارس نیز مصدوم شده‌اند.

رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خصوص علت این حادثه گفت: کارشناسان پلیس‌راه علت اصلی این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه وسرعت زیاد راننده سواری پژو ۴۰۵ اعلام کردند.

پناهی‌مقدم تاکید کرد: متاسفانه سالانه تعدادی زیادی از هموطنان ما به دلیل عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست می‌دهند که نیاز است رانندگان عزیز با عمل به توصیه‌های پلیس جان خود و دیگران را با خطر مواجه نکنند.

تصادف مرگبار در جاده مهاباد

او افزود: پلیس با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و با تجهیزات در اختیار، از جمله استقرار دوربین‌های کنترل سرعت سیار در جاده‌ها توسط ماموران، و دوربین‌های ثابت نصب شده ثبت تخلفات، به صورت آنلاین و شبانه روزی رفتار‌های ترافیکی رانندگان را کنترل و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 67706

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر