هشدار مهم! خطر در کمین است

سرهنگ شریفی بیان کرد: برخی از معابر مانند محور‌های شمالی شهر تهران، به دلیل بارش‌ها هنوز لغزنده هستند. در این شرایط لازم است رانندگان با دقت و حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کنند؛ مخصوصا اینکه این معابر خلوت هم باشند که می‌طلبد رانندگان بیش از پیش در رانندگی خود دقت لازم را داشته باشند

هشدار مهم! خطر در کمین است

رییس مرکز اطلاع رسانى پلیس راهور تهران گفت: رانندگان فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است.

سرهنگ شریفى اظهار کرد: امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودرو‌ها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد بودیم.

سرهنگ شریفی بیان کرد: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد نمایید.

وی گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی بیان کرد: برخی از معابر مانند محور‌های شمالی شهر تهران، به دلیل بارش‌ها هنوز لغزنده هستند. در این شرایط لازم است رانندگان با دقت و حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کنند؛ مخصوصا اینکه این معابر خلوت هم باشند که می‌طلبد رانندگان بیش از پیش در رانندگی خود دقت لازم را داشته باشند و با سرعت مطمئنه برانند و از سرعت و سبقت در رانندگی پرهیز نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 65962

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر