مدارس این استان فردا با یک ساعت تاخیر آغاز می شود

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی، مهدهای کودک و پیش دبستانی برخی مناطق آموزشی استان در روز سه‌شنبه ۱۳ دی با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

مدارس این استان فردا با یک ساعت تاخیر آغاز می شود

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی، مهدهای کودک و پیش دبستانی برخی مناطق آموزشی استان در روز سه‌شنبه ۱۳ دی با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

ارشاد شاهقلی عصر دوشنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، بن،کیار، فارسان و کوهرنگ به جز بخش بازفت با یک ساعت تاخیر در ساعت ۹ آغاز می‌شود.

به گفته وی، مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک این شهرستان‌ها در نوبت بعدازظهر یک ساعت زودتر تعطیل خواهد شد.

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهوارهاای، تا سه شنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی با افزایش ابر، وزش ملایم باد، ماندگاری هوای سرد و در پاره‌ای مناطق غبار صبحگاهی انتظار می‌رود و از روز چهارشنبه تا پایان هفته با فعالیت یک سامانه بارشی در استان به تناوب افزایش ابر، بارش برف و باران گاهی با وزش باد به نسبت شدید، در ارتفاعات و مناطق برفگیر کولاک برف و در برخی مناطق مه انتظار می رود.

در سال تحصیلی جاری ۲۳۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 63971

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر