خبر خوش از تامین مسکن مددجویان و مستمری پشت نوبتی‌ها

رئیس سازمان بهزیستی کشور درباره تامین مسکن مددجویان و مستمری پشت نوبتی‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

خبر خوش از تامین مسکن مددجویان و مستمری پشت نوبتی‌ها

 رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در سال جاری ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای مسکن بهزیستی اختصاص داده شد که در ۲۰ سال گذشته بی‌سابقه است.

علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام  کرد: در سال گذشته اعتباراتی خوبی از سمت دولت و مجلس برای سازمان بهزیستی به حوزه مسکن سازمان بهزیستی اختصاص داده شد،، سال گذشته هزار میلیارد تومان و در سال جاری ۱,۵۰۰ میلیارد تومان برای مسکن بهزیستی اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه امروزه کودکی در کشور وجود ندارد که نیاز به کاشت حلزون و تربیت شنیداری داشته باشد و پشت نوبت بماند، گفت: هزار نفر در سال پشت نوبت کاشت حلزون در دولت‌های قبل بودند که این آمار امروزه به صفر رسیده است.

او گفت: اگر امروز صحبت از پشت نوبتی دریافت خدمات بهزیستی می‌شود مربوط به سال ۱۴۰۱ است و شهرستانی وجود ندارد که بانوی سرپرست خانوار پشت نوبت داشته باشد.

قادری با اشاره به اینکه میزان پشت نوبتی‌های خدمات بهزیستی تا پایان سال ۱۴۰۰ به صفر رسیده است افزود: ادارات بهزیستی مشمولان دریافت مستمری پشت نوبت خود تا پایان سال ۱۴۰۰ اعلام کردند که دولت اعتبار ۱۴۰ هزار خانوار برای استفاده از خدمات بهزیستی تأمین کرد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 63633

ارسال نظر