ماجرای جنجالی آگهی تور لحظه آخری مشهد در دیوار چه بود؟

فردی که با درج آگهی تور لحظه آخری مشهد مقدس در سایت دیوار از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

ماجرای جنجالی آگهی تور لحظه آخری مشهد در دیوار چه بود؟

رئیس پلیس فتای استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی تور لحظه آخری مشهد مقدس در سایت دیوار از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در سایت دیوار به بهانه ثبت‌نام در تور هوایی مشهد مقدس از آن‌ها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد شاکیان جهت ثبت‌نام تور لحظه آخری مشهد مقدس در سایت دیوار با آگهی دهنده تماس گرفته سپس وی به بهانه ظرفیت محدود با ارائه شماره کارت از هر یک از آن‌ها درخواست واریز ۳۰ میلیون ریال بابت ثبت‌نام کرده است که پس از واریز وجه به حساب معرفی شده نه تنها بلیت دریافت نکرده‌اند، حتی فروشنده از پاسخگویی به تماس شاکیان امتناع و آگهی را حذف کرده است.

سرهنگ مرتضوی با بیان اینکه میزان کلاهبرداری انجام شده از مالباختگان تاکنون ۲۱۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: با بررسی مستندات و اظهارات شاکیان و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی یک متهم در این رابطه شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: برخی تبلیغات که در سایت‌های واسطه‌گر با عناوین بلیت تخفیف‌دار، لحظه آخری، تور‌های گردشگری سریع و و ارزان منتشر می‌شود به منظور کلاهبرداری بوده از این رو شهروندان باید برای خرید یا پیش خرید بلیت یا ثبت‌نام در تور‌های سیاحتی و زیارتی به دفاتر مجاز و معتبر مراجعه و از خرید اینترنتی از سایت‌های فاقد مجوز یا شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 62762

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر