زمان صدور احکام سایر طبقات مشمول رتبه بندی معلمان اعلام شد

عضو کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس گفت: به زودی احکام سایر طبقات مشمول قانون رتبه بندی معلمان صادر خواهد شد.

زمان صدور احکام سایر طبقات مشمول رتبه بندی معلمان اعلام شد

عضو کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس گفت: به زودی احکام سایر طبقات مشمول قانون رتبه بندی معلمان صادر خواهد شد.

سید محمد مولوی در ارزیابی خود پیرو اجرای قانون رتبه بندی معلمان بیان کرد: گروه اول مشمولان قانون رتبه بندی معلمان، پرداختی خود را دریافت کرده اند.

وی تاکید کرد: همچنین هئیت ممیزه مشغول بررسی پرونده مشمولان دیگر قانون رتبه بندی معلمان هستند تا احکام گروه های بعدی مشمولان ابلاغ و صادر شود.این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مبلغی بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان میزان اعتبار پرداخت فعلی بود و در حال حاضر هئیت ممیزه و ارزیاب های تعیین شده مشغول ارزیابی احکام دیگر مشمولان هستند.

عضو کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین به زودی احکام سایر طبقات مشمول قانون رتبه بندی معلمان صادر خواهد شد.

این نماینده مجلس در زمینه مشمولین جدید الورود و بهره مندی از قانون فوق بیان کرد: معلمان جدید الورود هم براساس آئین نامه رتبه بندی معلمان منعی نداشته و انشالله احکام آنها هم صادر خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به سرنوشت اصلاح صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: در زمینه اصلاحات صندوق ذخیره فرهنگیان در تلاش هستیم و روز گذشته هم جلسه ای در این زمینه در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس برگزار شد.

این نماینده مجلس بیان کرد: به واقع ما در زمینه اصلاح صندوق ذخیره فرهنگیان به دنبال دادن حق مالکانه این صندوق به فرهنگیان هستیم و می کوشیم این مهم که به اعتلای جایگاه فرهنگیان می انجامد،رخ دهد.

عضو کمیسیون آموزش ،تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در ادامه از تهیه طرحی با عنوان «مدرسه کانون تربیت و پیشرفت محله» خبر داد.

وی افزود: کلیات طرح فوق در کمیسیون آموزش تصویب شده است و به زودی به صحن علنی ارائه خواهد شد. در قالب این طرح خانواده های هر محله می توانند از امکانات مدرسه استفاده کنند.

منبع: افکارنیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59851

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر