ماجرای دزدی که غافلگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، گفت: ماموران انتظامی پس از شناسایی مناطق جرم‌خیز، مخفیگاه سارقان سابقه‌دار و افراد معلوم‌الحال، موضوع را با مراجع قضائی هماهنگ و در اقداماتی غافلگیرانه ۱۲ سارق و مالخر حرفه‌ای اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کردند.

ماجرای دزدی که غافلگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، گفت: ماموران انتظامی پس از شناسایی مناطق جرم‌خیز، مخفیگاه سارقان سابقه‌دار و افراد معلوم‌الحال، موضوع را با مراجع قضائی هماهنگ و در اقداماتی غافلگیرانه ۱۲ سارق و مالخر حرفه‌ای اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش عرشه آنلاین، غلامرضا جعفری از دستگیری ۱۲ سارق و مالخر حرفه‌ای اموال مسروقه و کشف ۲۱ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی به‌منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند.

این مسئول با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی مناطق جرم‌خیز، مخفیگاه سارقان سابقه‌دار و افراد معلوم‌الحال، موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ و در اقداماتی غافلگیرانه ۱۲ سارق و مالخر حرفه‌ای اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازجویی از متهمان دستگیر شده ۲۱ فقره سرقت کشف کردند.

این مسئول افزود: ماموران انتظامی نیز به مقدار۱۸۴۰گرم انواع مواد مخدر را کشف، ۳ موتورسیکلت و ۹ خودرو را به‌دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه‌ساز و ایجاد مزاحمت توقیف کردند.

 جعفری از شهروندان خواستار شد؛ در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه رفتار مشکوک توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

 فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد نیز از شناسایی و دستگیری سارق موتورسیکلت با ۴ فقره سرقت دراین شهرستان، خبر داد.

 محمود حسین‌زاده، گفت: ماموران بخش انتظامی هرازپی این فرماندهی در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی را که در حال سرقت موتورسیکلت یکی از شهروندان بود را شناسایی کردند.

 وی افزود: سارق به محض مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که بلافاصله با هوشیاری و سرعت عمل ماموران دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: متهم که از سارقان سابقه‌دار بود در بازجویی‌های تخصصی به ۴ فقره انواع سرقت اعتراف کرد.

حسین‌زاده ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آنان خواست؛ در حد امکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند؛ از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.

 فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن نیز از دستگیری ۳ سارق منزل با ۸ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

بهادر دیلمی، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی لوازم سرقتی کشف شد.

 وی یادآور شد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به‌عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

 دیلمی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./ایسنا 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59164

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر