انفجار مهیب در خیابان مطهری شمالی

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد اعلام کرد: بر اثر انفجار این واحد مسکونی، تا ۵۰ ساختمان اطراف خسارت‌های جزئی دید. سه دستگاه خودرو نیز که مقابل ساختمان مربوطه پارک بود، به دلیل خراب شدن دیوار جانبی ساختمان دچار حادثه شد.

انفجار مهیب در خیابان مطهری شمالی

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از انفجار یک واحد مسکونی در طبقه همکف یک ساختمان پنج طبقه در خیابان مطهری شمالی خبر داد.

مهدی رضایی اظهار کرد: با اعلام گزارشی مبنی بر حریق در یک واحد مسکونی واقع در خیابان مطهری شمالی بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و آتش را مهار کردند.

وی با اشاره به جزئیات این آتش‌سوزی افزود: این واحد مسکونی در طبقه همکف یک ساختمان پنج طبقه به دلیل نشت گاز شهری از طریق بخاری دچار حریق شد و به طور کلی خسارت مالی دیده است.

رضایی بیان کرد: براثر انفجار این واحد مسکونی تا ۵۰ ساختمان اطراف خسارت‌های جزئی دید. سه دستگاه خودرو نیز که مقابل ساختمان مربوطه پارک بود، به دلیل خراب شدن دیوار جانبی ساختمان دچار حادثه شد.

او با بیان اینکه در این حادثه یک نفر که داخل منزل بود، دچار شوک و توسط نیروهای اورژانس درمان شد، خاطرنشان کرد: این حادثه خوشبختانه هیچ خسارت جانی شامل فوتی یا مصدومیت نداشته است. در بررسی‌های اولیه مشخص شد نشت گاز شهری از بخاری علت این حادثه بوده اما پرونده برای بررسی بیشتر در دست اقدام است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی بهتر است شهروندان هشدارهای لازم جهت پیشگیری از هر گونه حادثه ناگوار را جدی بگیرند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 58905

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر