چهارشنبه تعطیل رسمی می‌شود؟

پیشنهادی به دولت ارائه شده بود که روز چهارشنبه 9 آذر درصورت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا تعطیل شود.ایران این بازی را واگذار کرد بنابراین روز چهارشنبه تعطیل نیست

چهارشنبه تعطیل رسمی می‌شود؟

عرشه آنلاین:   پیشنهادی به دولت ارائه شده بود که روز چهارشنبه 9 آذر درصورت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا تعطیل شود.ایران این بازی را واگذار کرد بنابراین روز چهارشنبه تعطیل نیست

تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه شب هشتم آذرماه از ساعت 22:30 به مصاف آمریکا در سومین دیدار مرحله گروهی  رفت.

پس از پیروزی شیرین تیم ملی ایران مقابل ولز نیز خبرهایی مبنی بر تعطیلی مدارس به واسطه این پیروزی منتشر شده بود اما این اتفاق رخ نداد.

پیشنهاد تعطیلی روز چهارشنبه 9 آذر

براساس این گزارش رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران به هیات دولت پیشنهاد داد: در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم فوتبال آمریکا در بازی امشب، فردا چهارشنبه به عنوان تعطیلی رسمی اعلام شود.

مهدی پیرهادی در جریان صدودهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در پیشنهادی به هیات دولت گفت: پیشنهاد می‌کنیم در صورت پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل تیم فوتبال آمریکا در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا چهارشنبه تعطیل رسمی اعلام شود.وی ادامه داد: با توجه به این‌که بازی در ساعات پایانی شب برگزار می‌شود پیشنهاد می‌شود در صورت پیروزی تیم ملی کشورمان فردا چهارشنبه تعطیل رسمی اعلام شود.

در همین حال سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیزاز احتمال تعطیلی فردا (چهارشنبه) در صورت پیروزی و صعود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.

سید نظام موسوی در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس گفت: ما امیدواریم و دعا می‌کنیم که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بتواند بازی امشب را با نشاط و قدرت ببرد و مثل بازی قبل با نشاط و اقتدار پیروز شوند.

وی افزود: اگر این اتفاق بیفتد و تیم ملی فوتبال ایران به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند احتمال دارد که فردا تعطیل شود، البته که دولت باید در این باره تصمیم‌گیری کند. در صورت تعطیل شدن فردا، جلسه علنی مجلس نیز تشکیل نمی شود.

همچنین، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس جمهوری خواستار شدند که در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فردا تعطیل عمومی اعلام شود.

به گزارش عرشه آنلاین، متن نامه تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رییس جمهور به شرح زیر است:

«جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر رئیسی، رییس جمهوری محترم جمهوری اسلامی ایران 

سلام علیکم؛

احتراماً نظر به ضرورت تقویت روحیه وحدت ملی و نشاط و شادابی در میان مردم و با توجه به حساسیت بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با آمریکا در روز جاری و چنانچه نتیجه این بازی منجر به پیروزی و صعود تاریخی تیم کشورمان به مرحله حذفی جام جهانی گردید و با توجه به اینکه پایان بازی مقارن با ساعات بامدادی روز چهارشنبه خواهد بود، پیشنهاد می‌شود حضرتعالی در صورت تحقق این مهم روز چهارشنبه را به مناسبت جشن ملی صعود تعطیل عمومی اعلام کنید تا فرصت نشاط و شادابی ملی و تقویت وحدت ملی فراهم گردد. البته مجلس کماکان به فعالیت خویش ادامه خواهد داد.»

امروز سیدنظام موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفته بود که خبری مطرح شده که اگر تیم ملی فوتبال ایران به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند احتمال دارد فردا تعطیل شود، البته دولت باید در این باره تصمیم‌گیری کند؛ در صورت تعطیل فردا، جلسه علنی نیز تشکیل نمی شود./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 56569

  • ناشناس

    شیرینی نفری
    یک میلیون به تمام ایران
    کیک بخریم شادی کنیم

  • Shrabnjary061@gmail.com

    خدا کنه امریکا به بره دعا کنید

  • ارمین جنگی

    ۴شنبه نمیریم

  • ناشناس

    به امید شکست تیم ملا در مقابل آمریکا. انشاءالله

  • علی

    سلام فقط بانکها بازن.

  • اسی

    شتر در خواب بیند پنبه دانه

  • ناشناس

    متاسفم

  • ناشناس

    خب درهرصورت برا بچه ابتدایی سخته دی خوابیدن و زود بیدارشدن

  • احسان

    بمیرم براتون چقدر کمبود دارید وای بحال کشوری که سیاست رو وارد ورزش کنن

  • خدا

    خدا کنه برنده بشن ❤

  • میم

    اللهم ایران ببرهههههههههه

  • ..

    جان هرکی که دوست دارید تعطیل کنین فردا رو

ارسال نظر