عملیات نجات جوان ۱۷ ساله در ارتفاع‌های کوه ارنان

معاون امداد و نجات هلال احمر یزد با بیان اینکه این عملیات از ساعت ۱۹:۱۵ آغاز شد و تا ساعت ۲۳:۴۰ ادامه داشت و با توجه به شرایط منطقه کوهستانی یزد و شهرستانهای استان و حوادث متعددی که برای کوهنوردان رخ می‌دهد، تأکید کرد: کوهنوردان و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم و در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

عملیات نجات جوان ۱۷ ساله در ارتفاع‌های کوه ارنان

سیدمهدی حسینی، معاون امداد و نجات هلال احمر یزد اظهار داشت: شب گذشته با تماس آتش نشانی، مفقود شدن یک جوان ۱۷ ساله، در ارتفاع های کوه ارنان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان یزد گزارش شد.

حسینی گفت: بلافاصله تیم واکنش سریع هلال احمر استان متشکل از پنج نفر با یک دستگاه خودرو کمکدار سبک با تجهیزات لازم به منطقه اعزام شدند و عملیات جست و جو را آغاز کردند.

معاون امداد و نجات هلال احمراستان یزد ادامه داد: سرانجام پس از تلاش و جستجو بیش از چهار ساعته امدادگران، فرد مفقودی را پیدا و به محل امن منتقل کردند.

معاون امداد و نجات هلال احمر یزد با بیان اینکه این عملیات از ساعت ۱۹:۱۵ آغاز شد و تا ساعت ۲۳:۴۰ ادامه داشت و با توجه به شرایط منطقه کوهستانی یزد و شهرستانهای استان و حوادث متعددی که برای کوهنوردان رخ می‌دهد، تأکید کرد: کوهنوردان و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم و در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند./مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 56218

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر