مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برکنار شد ؟

اسکندری مدیر عامل صندوق بازنشستگی عزل شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برکنار شد ؟

اصلاحات نیوز نوشت پس از آنکه روز گذشته پرسنل صندوق بازنشستگی در اعتراض به ناکارآمدی و ضعف مدیریتی اسکندری تجمع کردند که در انتها به برخورد فیزیکی میان پرسنل و مدیر صندوق ختم و با حضور نماینده وزیر این تجمع به پایان رسید شنیده ها حاکی از آن است که مولایی به عنوان سرپرست این صندوق انتخاب شده است و محمد اسکندری از سمت خود برکنار شده است 

ماجرا از این قرار است که از روز حضور محمد اسکندری در صندوق بازنشستگی کشوری حاشیه‌های زیادی ایجاد شده بود؛ حاشیه‌هایی که بر سر افزایش حقوق بازنشستگان رخ داده بود. یک منبع آگاه به سایت رویداد۲۴ می‌گوید سیدصولت مرتضوی چند روز پس رای اعتماد از مجلس در دیداری سرزده و بدون حضور اسکندری به ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه کرده و طبقه به طبقه با پرسنل مجموعه درباره وضعیت پرسنلی و حقوق مزایا گفت‌وگو کرده است. بعد از شنیدن صحبت‌ها وزیر کار می‌خواهد کلیه پرسنل در نمازخانه صندوق جمع شوند. در ادامه پرسنل صندوق بازنشستگی نسبت به مدیریت محمد اسکندری انتقادات تندی مطرح می‌کنند و مرتضوی ضمن پذیرش، وعده پیگیری می‌دهد.

روز سه شنبه «همزمان با ورود محمد اسکندری به ساختمان صندوق بازنشستگی، اعتراضات تندی توسط برخی از کارکنان به‌خاطر کاهش حقوق و تبدیل وضعیت پرسنل انجام می‌گیرد که این اعتراض به علت بی‌توجهی اسکندری، تا دفتر مدیرعامل کشیده می‌شود. وقتی اسکندری حاضر به پاسخگویی نمی‌شود، کارکنان با دفتر وزیر تماس می‌گیرند که در پی درخواست آنها، وزیر کار، مجتبی مولوی مدیر کل حوزه وزارت را به ساختمان صندوق بازنشستگی می‌فرستد.»

یک منبع آگاه به رویداد۲۴ می‌گوید: «کارکنان صندوق استان تهران از اسکندری می‌خواهند برای ارائه توضیحات به جمع آنها بیاید ولی اسکندری از حضور اجتناب می‌کند. این بی‌اعتنایی باعث خشم و عصبانیت کارکنان معترض و شعار دادن «بی‌شرف بی‌شرف» در خیابان می‌شود.

او می‌گوید: «تجمع در مقابل در ورودی صندوق بازنشستگی، باعث می‌شود پای نیروی انتظامی به مجموعه باز شود و زمانی‌که نیروی انتظامی از دلیل تجمع مطلع می‌شود، در اقدامی اصولی از مدیرعامل می‌خواهد برای کاهش تنش و پایان دادن به تجمع در جمع معترضان حاضر شود.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 55720

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر