روایت استاندار آذربایجان غربی از آخرین وضعیت مهاباد و بوکان

ناآرامی‌های روز‌های گذشته، روایت‌های مختلفی را در فضای مجازی مناطق کردنشین استان آذربایجان غربی به‌ویژه مهاباد و بوکان مطرح کرده است.

روایت استاندار آذربایجان غربی از آخرین وضعیت مهاباد و بوکان

باشگاه خبرنگاران نوشت: هر چند در روز‌های گذشته جو شهر مهاباد به‌هم ریخت و آرامش مردم سلب شد، اما با تلاش ماموران پلیس و نیرو‌های امنیتی اکنون آرامش به شهر بازگشته است.

با توجه به روایت‌های مختلف از شهر مهاباد در فضای مجازی، استاندار آذربایجان‌غربی شب گذشته به منظور بررسی و رصد اوضاع به شهرستان مهاباد سفر و دستورات لازم را برای تامین امنیت و آرامش این شهر صادر کرد.

بیشتر بخوانید: در مهاباد چه گذشت؟ | خبر مهم نماینده مجلس

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به سفر شب گذشته‌اش به مهاباد گفت: بر عکس تبلیغات رسانه‌های معاند، وضعیت این شهر آرام است.

شورای تامین شهرستان مهاباد و استان آذربایجان غربی شب گذشته با حضور استاندار و دیگر اعضای شورا در این شهر برگزار شد و تامین امنیت حداکثری با استفاده از توان نیروی انتظامی در دستور کار جدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: ناآرامی و درگیری در پیرانشهر و جوانرود

همچنین استاندار آذربایجان غربی با حضور در جمع برخی از شهروندان، پای صحبت‌های آنان نشست و با وضعیت سطح شهر نیز آشنا شد. همچنین با اقتداری که از سوی نیروی انتظامی حافظ امنیت در شهر مهاباد صورت گرفت، مردم نیز صبح یکشنبه در میادین شهر از این اقتدار قدردانی کرده و در استقبال از پلیس، شعار «نیروی انتظامی - حمایت حمایت» سر دادند.

این اقتدار باعث شده تا وضعیت شهر آرام باشد و زمینه حضور مردم در کسب و کار‌ها فراهم شود؛ کسب و کار‌هایی که طی روز‌های گذشته، عملا تعطیل شده بود.

همچنین روند تردد در شهر در وضعیت عادی قرار دارد و شهروندان با احساس امنیت ایجاد شده، زندگی عادی خود را پس از چند روز ناآرامی، از سر گرفتند.

امروز یگان‌های پلیس و سایر نیرو‌های نظامی با حضور درنقاط مختلف آرامش مورد انتظار مردم را همچون گذشته برقرار کردند. بر همین اساس نیرو‌های انتظامی و امنیتی وارد عمل شدند تا در کمترین زمان ممکن آرامش را به مردم این خطه بازگردانند و بساط ناآرامی‌ها را جمع کنند تا مردم با خیال راحت به کسب و کار خود بپردازند و دانش آموزان در فضای امن و آرام به مدرسه بروند.

شهر مهاباد امروز (یکشنبه) نسبت به چند روز گذشته وضعیت آرام‌تری داشت، هر چند در روایت‌های مختلف برخی از گردانندگان کانال‌های معاند از سقوط این شهر‌ها و در اختیار گرفتن اداره آن‌ها ازسوی معترضات خبر دادند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 55296

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر