عملیات نجات خدمه لنج باری در آب‌های خلیج فارس + جزئیات

ناجی ۱۸ پس از رسیدن به موقعیت اعلام کرد، خدمه موتور لنج مضطر را در جان پناه رویت کرده و شناور به حالت نیمه غرق درآمده است.

حجم ویدیو: 2.38M | مدت زمان : 00:00:49
حجم ویدیو: 2.38M | مدت زمان : 00:00:49

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات امدادرسانی به شناور سنتی مسیر بندر ریگ-دبی و نجات ۶ خدمه آن از خطر غرق در آب‌های خلیج فارس با موفقیت انجام شد.

محمد شکیبی‌نسب ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به ایستگاه مخابرات دریایی لاور ساحلی مبنی بر آب گرفتگی شدید و احتمال غرق، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۱۸ ساعت از بندر عامری به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: ناجی ۱۸ پس از رسیدن به موقعیت اعلام کرد، خدمه موتور لنج مضطر را در جان پناه رؤیت کرده و شناور به حالت نیمه غرق درآمده است.

شکیبی نسب افزود: ساعت ۲۰ پس از بررسی شناور مضطر مشخص شد امکان شناورسازی لنج مضطر وجود ندارد و بر همین اساس هماهنگی لازم جهت اعزام یک فروند موتور لنج امدادرسان از طریق مالک انجام شد.

وی عنوان کرد: ناجی سپس بعد اعلام کرد موتور لنج امدادرسان به موقعیت رسیده و اقدام به انتقال شناور مضطر به سمت بندر عامری کرده است.

شکیبی نسب یادآور شد: با توجه به پایدار بودن وضعیت موتور لنج مضطر و عدم نیاز شناور ناجی، ناجی ۱۸ به سمت پایگاهش بازگشت و پس از پهلوگیری نجات یافتگان را به اسکله انتقال داد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 54796

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر