شرور خطرناک فراری به دام افتاد

این متهم که دارای جرائم و شرارت‌های بسیاری از جمله سرقت‌ طلافروشی شهرستان اندیکا در مهرماه سال جاری و تیراندازی در استان خوزستان و دو استان دیگر بوده است، با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در محور مواصلاتی شوشتر - مسجدسلیمان دستگیر شد.

شرور خطرناک فراری به دام افتاد

 فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری یکی از اراذل و اوباش تحت تعقیب، توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خبر داد.

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در پی مقابله بی‌امان با اراذل و اوباش و طرح ارتقای امنیت عمومی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در رصد فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی یک نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب شدند.

وی با بیان اینکه این متهم دارای جرائم و شرارت‌های بسیاری از جمله سرقت‌ طلافروشی شهرستان اندیکا در مهرماه سال جاری و تیراندازی در استان خوزستان و دو استان دیگر بوده است، گفت: متهم با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در محور مواصلاتی شوشتر - مسجدسلیمان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه از متهم یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه ۱۲۶ فشنگ مربوطه و یک خودروی پژو ۴۰۵ سرقتی کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 50012

ارسال نظر