ماجرای جنجالی قتل یک معلم در اشنویه چیست؟

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه با ابراز تأسف از اینکه مقتول از معلمان زحمت‌کش این شهرستان بود، تصریح کرد: پلیس با تمام توان دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار داده است.

ماجرای جنجالی قتل یک معلم در اشنویه چیست؟

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: شناسایی قاتل، معلم اشنویه‌ای در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ محمد قلیزاده در تشریح جزئیات این حادثه افزود: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک فرد با سلاح گرم به قتل رسیده، مأموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: با تحقیقات میدانی اولیه مشخص شد قاتل پس از درگیری بر سر اختلافات مالی با استفاده از سلاح گرم مقتول را به ضرب گلوله به قتل رسانده و سپس از محل متواری گشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه با ابراز تأسف از اینکه مقتول از معلمان زحمت‌کش این شهرستان بود، تصریح کرد: پلیس با تمام توان دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار داده است./ مهر

جزئیات قتل یک معلم در اشنویه

اقبال جو دادستان اشنویه در ارومیه ضمن تکذیب شایعات درباره قتل یک معلم در اشنویه اظهار داشت: این معلم ۳۵ساله به دلیل اختلافات شخصی و مسائل مالی به قتل رسیده است.

دادستان اشنویه افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع با استفاده از شواهد و دوربین های مداربسته محل ،فرد متهم دستگیر شده و پرونده در دست بررسی و تکمیل میباشد.

گفتنی است امروز صبح برخی رسانه ها با انتشار تصویر این معلم سعی در ربط دادن این اتفاق به اعتراضات اخیر را داشتند./ فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47928

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر