جزئیات جلسه وزیر آموزش و پرورش با فرماندهان فراجا

وزیر آموزش و پرورش گفت: حلقه‌های واصل بین حاکمیت و مطالبه مردمی کمتر وجود دارد؛ البته تشکل‌های سیاسی فعالیت می‌کنند اما نیاز است که در عرصه اجتماعی در گروه‌های مختلف سنی چنین نهادهایی داشته باشیم و آموزش‌های ویژه انجام شود.

جزئیات جلسه وزیر آموزش و پرورش با فرماندهان فراجا

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در نشست صمیمی با فرماندهی یگان حفاظت و پرسنل نیروی فراجا در وزارت آموزش و پرورش و تهران بزرگ به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش آنان، اظهار کرد: زحمت تأمین نظم و امنیت برعهده فراجاست و تلاش شما بطور مستمر ادامه دارد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تجلیلی که مقام معظم رهبری در هفته گذشته از نیروی فراجا داشتند نشان حقانیت و سلامت این نیرو است و ما هم همواره از شما سپاسگزاریم که با زحمت و نگرانی‌های زیادی که دارید در راستای نظم و امنیت به مردم خدمت می‌کنید.

نوری با اشاره به مخاطبان نظام تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: جمعیت گسترده دانش آموزی که از دوره‌های پیش از دبستان تا پایه دوازدهم است به همراه جمعیت معلمان شاغل و بازنشسته نشان از آن دارد که حساسیت خدمت در آموزش و پرورش بسیار بالاست.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در حوزه دانش آموزی متخصص رفتاری کم داریم البته مشاور در مدارس داریم اما نیاز است تا در بعد اجتماعی متخصصان جامعه شناسی رفتارها را شناسایی کنند و نحوه برخورد را بدانند.

وی با اشاره به اینکه باید در جامعه نهاد سازی انجام شود، گفت: حلقه‌های واصل بین حاکمیت و مطالبه مردمی کمتر وجود دارد؛ البته تشکل‌های سیاسی فعالیت می‌کنند اما نیاز است که در عرصه اجتماعی در گروه‌های مختلف سنی چنین نهادهایی داشته باشیم و آموزش‌های ویژه انجام شود.

نوری با اشاره به شعار پلیس حامی مردم و مردم حامی پلیس، گفت: باید متخصصان آموزش و پرورش و نیروی فراجا در راستای رفتار شناسی با هم تعامل داشته باشند و در گروه‌های هم اندیشی و جلسات مباحثه به نتیجه مشترک چگونگی رفتار با نوجوانان دست پیدا کنند.

شایان ذکر است؛ در این مراسم وزیر آموزش و پرورش با اهدای تقدیرنامه از کارکنان نیروی فراجا تجلیل و قدردانی کرد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 45939

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر